۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۷۰۶۲۸
امام‌جمعه پردیسان:

بازی‌های سیاسی آمریکا برای نجات رژیم صهیونیستی از نابودی است

امام‌جمعه پردیسان تمام بازی‌های سیاسی عصر حاضر را برای نجات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: اسرائیل در حال نابود شدن است و به حول قوه الهی از صفحه روزگار محو خواهد شد.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امروز در خطبه‌های نماز جمعه پردیسان قم امام معصوم را اَعلام تقوا توصیف کرد و اظهار داشت: پیرو واقعی به معنای شیعه حفظ حدود تقوا است؛ بر این اساس تقوا اصالتی است که مؤمن می‌تواند با آسیب‌های گوناگون اجتماعی و فرهنگی مقابله کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قوامی به آیه 119 سوره مائده اشاره کرد و ابراز داشت: جاوید زیستن و رضایت الهی دو منفعت مهم و بزرگ توصیف‌شده از سوی خداوند متعال در این آیه کریم است تا جایی که ترکیب این دو نعمت الهی با عنوان« ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ » توصیف‌شده؛ بر این اساس صداقت اساس و زمینه دست‌یابی به این دو نعمت الهی است.

امام‌جمعه پردیسان همراهی با صادقان را اساس موفقیت دانست و عنوان داشت: صداقت مورد وصف آیه اختصاص به این عالم و این دنیا دارد؛ چراکه دنیای آخرین همه‌چیز بر اساس صداقت و یکرنگی بناشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قوامی سیاست دینی را ممزوج با هویت صداقت عنوان کرد و گفت: امام راحل نمونه بارزی برای نمایش سیاست همگام باصداقت است؛ بر این اساس عنوان«همراهی سیاست با دروغ‌گویی» فریب تاریخ است.

امام‌جمعه پردیسان در خطبه دوم روز جمعه را روز ظهور امام عصر(عج) دانست و اظهار داشت: حضور در نماز جمعه نوعی اعلان آمادگی برای چنین جریان بزرگی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قوامی توضیح جایگاه صادقان و تقابل آن‌ها با کذاب‌های زمانه را محور مبانی خطبه دوم قرارداد و گفت: جریان ظهور و بلوغ انقلاب اسلامی ایران تقابل صادقان( امام راحل) را با جناح کذب به نمایش گذاشت.

امام‌جمعه پردیسان بابیان این‌که مصدق و دولت او به خاطر دوری از ساحت روحانیت ضربه سختی را دریافت کرد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران استقلال به معنای واقعی را به کشور ایران اسلامی تقدیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قوامی به مواضع اخیر روحانی اشاره کرد و گفت: ظاهر این مواضع (اگر محکم و استوار باشد) نشان می‌دهد که دولت برعکس دوره گذشته قصد بازگشت به محور اصلی انقلاب را دارد.

امام‌جمعه پردیسان تمام بازی‌های سیاسی عصر حاضر را برای نجات رژیم صهیونیستی دانست و عنوان داشت: اسرائیل در حال نابود شدن است و به حول قوه الهی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قوامی ندای وحدت جناح‌های سیاسی را تحسین کرد و گفت: برخی از روشنفکرنماها هنوز در خواب خوش هستند و همین اشتباه محاسباتی هست که در طول تاریخ زمینه از دست رفتن منابع ما شده است./837/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات