۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۷۰۶۲۱
امام جمعه موقت اهواز:

خسارت های وارده به مردم خرمشهر و آبادان جبران شود

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که نخیلات چوئبده، اروندکنار و اطراف آبادان و خرمشهر و احشام در اثر آب شور آسیب دیده و تلف شده است، گفت: مسؤولان برای جبران خسارت ها تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به اینکه سازمان مالیات باید گردن کلفت های دست برده در اغتشاشات اخیر بازار را دستگیر و از صاحبان صنایع کوچک حمایت کند، اظهار داشت: از طرف خوزستانی های شکیب و صبور نسبت به پیام تفقد و دلجویی رهبر انقلاب از امام جمعه خرمشهر تقدیر و تشکر می کنیم و چنین پیامی در واقع اکرام همه خوزستانی ها و تلاشگران در عرصه انتقال آب به خرمشهر و آبادان است.

امام جمعه موقت اهواز به ویژگی های اخلاقی امام جمعه خرمشهر اشاره کرد و افزود: راه و رسم مدیریت در جمهوری اسلامی و روحانیت شیعی آن است که میان اقشار مختلف حضور پیدا کرده و از نزدیک تلاش های صورت گرفته را مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه در پروژه آب غدیر به طول ۱۱۸ کیلومتر سه شیفت کار شده است، خاطرنشان کرد: عزیزان شاغل در این پروژه رزمندگان عرصه دفاع از اقتصاد مقاومتی هستند و بارها در حین کار گرما زده شده و راهی درمانگاه ها و بیمارستان ها شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی پیام پروژه غدیر را در این دانست که به علی بن ابی طالب اقتدا و ولایت ایشان استمرار داده شود و از استمرار ولایت فقیه تبعیت و نگاه به خارج را متوازن و واقعی بکنیم که در غیر این صورت دشمن طمع خواهد کرد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه باید به توان داخلی توجه شود، عنوان داشت: نخیلات چوئبده، اروندکنار و اطراف آبادان و خرمشهر و احشام در اثر آب شور آسیب دیده و تلف شده است، مسؤولان برای جبران خسارت ها گام بردارند و ما دست چنین مسؤولانی را در جبران خسارت ها می بوسیم.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: وزیر دفاع آمریکا در سفر به منطقه اعلام می کند که هدف از حضور، افزایش قدرت بازدارندگی در برابر ایران است و این سخن یعنی که در صورت سست کاری، زیر چرخ همت ایران و ایرانی ها له می شویم و به واقع در برابر ایران منفعل هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی ادامه داد: هم اکنون صحنه درگیری میان آمریکا و ایران بدون سر و صدا انجام می شود و آمریکا همه سنگرها را در منطقه تحویل ایران داده و تنها یک جا تحویل سردار سلیمانی نشده است.

وی با بیان اینکه طرح های سردار سلیمانی و یاران انقلابی با یک بادکنک یک یورویی در یک مرحله ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به منافع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی خسارت وارد کردند، تصریح کرد: مشکل ما نه در خارج از مرزها بلکه در داخل است و آن جریانی که در اردیبهشت سال ۸۲ به رهبر انقلاب نامه نوشته و خواستار نوشیدن جام زهر و ارتباط با آمریکا شدند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه چنین جریانی یا ساده لوح، بازی خورده و یا نفوذی دشمن است، اضافه کرد: ترامپی که پا زده زیر میز برجام و از آن خارج شده، اعلام می کند که ایرانی ها برای مذاکره بازخواهند گشت و نامه هایی به رهبری درباره مذاکره می نویسند.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه وزیر خارجه کشورمان برجام را یک بیمار در حال احتضار معرفی کرد، افزود: اگر قرار باشد ملحقات برجام وFATF  عزت ایران را خدشه دار کند، ملت ایران زیر ننگ چنین باری نخواهد رفت./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات