۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۷۰۵۹۲

درخواست مادر شهیدان کارکوب زاده از علما برای مطالبه گری از مسؤولان

مادر شهیدان کارکوب زاده مطالبه گری نسبت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از مسؤولان و رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم و حل مشکلات جوانان را مهم ترین خواسته خانواده شهدا از علما و بزرگان عنوان کرد.
مادر شهیدان کارکوب زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مادر شهیدان کارکوب زاده، امروز در دیدار با آیت الله مصباح یزدی گفت: حضرتعالی و تمامی علما در جریان مشکلات مردم هستید و باید مشکلات مردم و رخدادهای فرهنگی به بهترین شکل ممکن تحت نظارت رهبر معظم انقلاب حل و فصل شود.

وی افزود: غرض از دیدار با علما تکرار وضعیت کنونی مشکلات کشور بوده و هدف این است توجه کسانی که نسبت به مشکلات مردم و نسل جوان بی تفاوت هستند به برطرف کردن مشکلات این قشر جلب شود.

مادر سه شهید دفاع مقدس با اشاره به اینکه نسبت به مشکلات و رخدادهای اخیر کشور آگاه است، تصریح کرد: هدف از این دیدار وحدت علما برای حل مشکلات مردم است زیرا تلاش های خانواده شهداء و بانوان فرهیخته قم به تنهایی برای حل مشکلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مردم کافی نیست.

مادر شهیدان کار کوب زاده هم صدایی مردم و علما و وحدت را راهکار حل مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: فریاد یک عده و سکوت عده ای دیگر نمی تواند زمینه ساز حل مشکلات شود بلکه همه مردم باید هم صدا و همدل مشکلات را بیان کرده و در کنار علما و مردم برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر نهاد مشخصی برای شنیدن مشکلات مردم وجود ندارد و مردم همانطور که در طول تاریخ علما را امین خود دانسته و برای برطرف کردن مشکلات خود به آنها رجوع می کرده اند امروز هم به دلیل همین سنت بانوان فرهیخته قم و خانواده شهدا به علما رجوع کرده اند.

مادر سه شهید دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا نرفته اند که امروز عده ای بی توجه به مسائل اسلام و کشور زندگی کنند، ادامه داد: شهدا بدون اینکه امام علی(ع) را زیارت کنند به ایشان اقتدا کردند و در مسیر حق گام برداشتند، در حالی که متأسفانه امروز مسؤولان، علی زمان خود و نایب امام زمان(عج) یعنی امام خامنه ای را می بینند، صحبت های ایشان را می شنوند ولی به ایشان اقتدا نمی کنند؛ در حالی که در شعار بیان می دهند که اهل کوفه نیستند در حالی که تنها گذاشتن ولایت فقیه نشان می دهند که امروز عده زیادی اهل کوفه شده اند ولی شعار حمایت از علی را می دهند باید توجه کرد که اهل کوفه همیشه اهل کوفه بوده اند و نایب امام زمان(عج) را محاصره کرده و او را تنها رها کرده اند.

این مادر شهید تصریح کرد : خانواده شهدا برای تنهایی رهبر معظم انقلاب و وضعیت فرهنگی کشور دغدغه مند هستند.

مادر شهیدان کارکوب زاده با تأکید بر اینکه عده ای در مقابل رهبری خود را مطیع جلوه داده اما به گونه ای دیگر عمل می کنند و زمینه افزایش فساد و نا امنی را در کشور فراهم کرده اند، یادآور شد: خانواده شهدا علما را پناهگاه خود دانسته و از علما تقاضا دارند که نسبت به خون شهدا بی تفاوت نبوده و به دنبال مطالبه گری خواسته ها و توصیه های رهبری از مسؤولان و دولتمردان هستند و همه باید بدانند که خانواده شهدا همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه و آرمان های اسلام هستند./968/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات