۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۷۰۵۸۴
به مناسبت دهه کرامت؛

۲۲ خادم رضوی در خوزستان حضور پیدا می کنند

دبیر جشن ­های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان به حضور ۲۲ خادم رضوی در دهه کرامت در خوزستان اشاره کرد.
حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان

حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر جشن ­های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت اظهار داشت: جشن های دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و با حضور خادمان رضوی برگزار می شود.

دبیر جشن ­های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان اظهار داشت: تنها نهاد متولی برگزاری جشن‌ های مردمی زیر سایه خورشید، آستان قدس رضوی است و چنین برنامه هایی کاملا مردمی و خودجوش برگزار می شود.

این مقام مسؤول افزود: امسال خوزستان برای دهمین سال میزبان 22 خادم حرم مطهر امام هشتم است.

حجت الاسلام اریکه با بیان اینکه خادمان رضوی از 22 تیرماه تا 3 مرداد در حضور خواهند یافت، افزود: خادمان رضوی با حضور در سراسر استان برنامه های از قبل تعیین شده را اجرا خواهند کرد ضمن اینکه در برنامه های خودجوش و مردمی شرکت می کنند.

وی در رابطه با جزئیات بیشتر پیرامون حضور خادمان رضوی در خوزستان تصریح کرد: نشست خبری پیرامون چگونگی حضور خادمان رضوی، برنامه های در نظرگرفته شده، مناطق و شعار خادمان رضوی، روز یکشنبه(17 تیرماه) ساعت 12 در مسجد جواد الائمه پادادشهر برگزار می شود.

لازم به ذکر است، سال گذشته 18 خادم رضوی در خوزستان به مناسبت دهه کرامت حضور پیدا کردند و بیش از 300 برنامه در فصل های مختلف از جمله دیدار با زندانیان و عیادت از بیماران انجام شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات