۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۷۰۵۵۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حادثه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد یک نقشه انگلیسی بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حادثه کشتار جمعی از هموطنان در مسجد گوهرشاد به دست رژیم پهلوی، گفت: این حادثه یک نقشه انگلیسی بود که با نوکری رضاخان صورت گرفت.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند امروز در دیدار جمعی از اعضای دست اندرکاران برگزاری مراسم 21 تیرماه روز حجاب و عفاف، اظهار داشت: دین و حیا همواره با عقل همراه هستند و نمی توانند از یکدیگر جدا شوند.

وی با بیان اینکه ضریب هوشی با عقل متفاوت است، گفت: شاید کسی ضریب هوشی بالایی داشته باشد اما از قوه تعقل لازم برخوردار نباشد، از این رو فکر قابل تقسیم است اما عقل اینگونه نیست.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تحکیم خانواده براساس تعلیمات دین خدا یکی از مسائلی است که محبت می آورد، افزود: اعضای خانواده باید نسبت به یکدیگر اعتماد داشته باشند و گرنه محبت ها سست می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه استاندارد بودن یک خانواده از منظر دین، بهداشت خانواده را به دنبال دارد، گفت: امروز متاسفانه فرهنگ غرب در برخی خانواده ها مشاهده می شود که این در حالی است که همین فرهنگ غربی در اروپا بنیان خانواده را از بین برده است.

وی با اشاره به حادثه کشتار جمعی از هموطنان در مسجد کوهرشاد به دست رژیم پهلوی، اظهار داشت: این حادثه یک نقشه انگلیسی بود که با نوکری رضاخان صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز فساد اخلاقی عالم را تهدید می کند، گفت: اگر اخلاق نمی آمد امروز دین و ارزش ها از بین رفته بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروز منشأ همه مشکلات فرهنگ غرب است، اظهار کرد: این بی عفتی ها و بدحجابی ها که ریشه در خانواده دارد، می تواند یک جامعه ای را نابود کند.

وی با تاکید بر اینکه باید حقایق اسلام برای دختران و پسران ما بیان شود، گفت: بیشتر آنهایی که منحرف می شوند افراد دارای قلب ساده و صافی هستند که باید حقایق را برای آنها تبیین کنیم تا قبول کنند./۸۸۰/د103/ب1

منبع: شبستان

ارسال نظرات