۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۷۰۵۵۰
مشاور استاندار هرمزگان:

قوه قضائیه با افرادی که از جیب بیت المال خرج کرده اند برخورد جدی کند

مشاور استاندار هرمزگان در امر نماز و مدیر فرهنگی بنیاد مهدویت استان بر برخورد جدی قوه قضائیه با افرادی که از جیب بیت المال خرج کرده اند تاکیدکرد.
ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام محمدحسن فروزان ژاد مشاور استاندار هرمزگان و مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت هرمزگان امروز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب و گرامی داشتن یاد و خاطره مسافران هواپیمایی ایرانی که در سال 67 توسط ناوگان آمریکایی مورد حمله قرار گرفت گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان و مثلث شوم آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود دست بیعت دادند که در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستند و کاستی های نظام را بزرگ نمایند. 

وی افزود: سال 97 سالی بسیار حساس است و مخصوصا تضعیف روحانیت و در رأس آن تضعیف جایگاه ولایت فقیه است که در شبکه ها و فضای مجازی قرار گرفته و یکی از اهداف آن ها جسارت به روحانیت است.

حجت الاسلام فروزان نژاد ادامه داد: همان طور که در دهه 60 منافقین اشخاص تاثیر گذار را من جمله شهید بهشتی اول ترور شخصیتی و بعد ترور جسمی و فیزیکی در دستور کارشان قرار دادند، شهید بهشتی که بر اساس تکلیف و تشخیص عاقلانه این مسیر را انتخاب و مشخص کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در ادامه گفت: هر کس باید تکلیفش را نسبت به دین و انقلاب ادا کند، همان طور که براساس یک مأموریت الهی پیغمبر به وظیفه اش عمل نمود و ما نیز در راستای همان مأموریت هرکس در شغل خود، بازاری، تاجر، روحانی، وزیر، وکیل، کارمند، کارگر و .... باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

مشاور استاندار هرمزگان در امر نماز بیان کرد: دشمن شبهات زیادی آن هم در فضای مجازی نشر می دهد و متأسفانه کسی هم نیست آن طور که باید پاسخ دهد.

حجت الاسلام فروزان نژاد گفت: ما بهای سنگینی برای انقلاب داده ایم و قبل از انقلاب ده ها هزار و بعد از انقلاب نیز صدها هزار شهید در جریان دفاع مقدس، مقابله با تروریست ها و منافقین جان خود را فدای انقلاب و این نظام مقدس کرده اند.

وی تاکید کرد: آن هایی هم که این روزها و از جیب بیت المال بیش از 39000 سکه خرج کرده اند، مقصرند و باید اعلام و اعدام شوند.قوه قضائیه هم در برخورد با اشخاصی مثل داماد صفدرحسینی به صورت فوری و چابک در این راستا باید قدم بردارد./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات