۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۷۰۴۹۶
نائب رییس کمیسیون اقتصادی:

دولت برای بهبود شرایط اقتصادی لایحه ارائه دهد

شریف پور با بیان این که برخی تلاش می‌کنند در زمینه مسائل اقتصادی توپ را به زمین نمایندگان بیاندازند، گفت: مجلس در وهله نخست وظیفه‌ای در قبال ارائه برنامه برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ندارد.
عین الله شریف پور

عینالله شریفپور، نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان این که برخی تلاش میکنند در زمینه مشکلات اقتصادی توپ را به زمین نمایندگان بیاندازند، اظهار داشت: مجلس در وهله نخست وظیفهای در قبال ارائه برنامه برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ندارد.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی هیچ وظیفهای برای ارائه برنامههای اقتصادی ندارد. دولت باید پیشنهادها و برنامههای اقتصادی خود را طی لایحهای به مجلس ارائه دهد تا از سوی نمایندگان بررسی شود.

وی ادامه داد: اگر دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور هیچ اقدامی نکند، در چنین صورتی با تشخیص هیأت رییسه مجلس، طرحهای نمایندگان برای طی فرایند قانونی، به کمیسیونهای اصلی مجلس ارجاع داده میشود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس برای حل مشکلات اقتصادی کشور آمادگی کاملی برای همکاری با دولت دارد، ابراز داشت: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شورای هماهنگی اقتصاد ایجاد شده و جلسات سران قوا برای ساماندهی مشکلات اقتصادی به صورت مستمر و منظم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علیلاریجانی به عنوان رییس قوه مقننه پیش از آغاز رسمی جلسات علنی مجلس، نتایج هر یک از جلسات مشترک خود با سایر قوا را در اختیار نمایندگان مجلس قرار میدهد.

شریف‌پور با تأکید بر این که اتحاد محور اصلی مقابله با توطئههای اقتصادی دشمنان است، تصریح کرد: خوشبختانه امروز تعامل گسترده و سازندهای میان سران سه قوه و زیرمجموعههای هر یک وجود دارد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات