۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۷۰۴۷۹
مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا:

نیروهای انقلاب با حفظ امید و تبعیت از رهبری در فتنه آینده پیروز خواهند بود

عبودتیان گفت: به فرموده رهبر انقلاب، امسال سخت‌ترین سال انقلاب اسلامی است و نیروهای مؤمن و انقلابی باید امید خود را حفظ کرده و گوش به فرمان رهبر خود باشند تا در فتنه آینده موفقیت شامل حال مردم شود.
عبودتیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید احمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) تهران، در دومین اجلاس رابطان استانی و شهرستانی جامعه ایمانی مشعر که امروز در سالن همایش وصال مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شد، با بیان این‌که هیأت‌ها یگانی بسیار مهم و لشکری قدرتمند برای جبهه انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بایستی برای حفظ این جبهه مهم اهمیت قائل شد و در راستای حفظ آن عمل کرد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) با اشاره به ظرفیت‌های عظیم جبهه انقلابی و هیأت‌ها بیان کرد: در قضایایی همچون سوریه، زلزله‌ بم و کرمانشاه و آبرسانی به آبادان و ‌خرمشهر، فعالان فرهنگی و بچه‌ حزب‌اللهی‌ها بودند که پای کار ایستاده و بدون کمترین چشم‌داشتی، به جامعه و مردم خود خدمت کردند.

عبودتیان در ادامه به فشارهای دشمن علیه نظام اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمن همواره آرایش‌های جنگی نرم و سخت و متفاوتی در مقابل نظام اسلامی داشته و در شرایط امروز نیز به دنبال ایجاد فشار اقتصادی در جامعه ایران است.

وی ادامه داد: در این فشارها ممکن است مردم دچار ناامیدی ‌شوند، از این رو نباید نسبت به حمایت از انقلاب اسلامی و محرومیت‌زدایی از قشر ضعیف جامعه ناامید شد، چراکه یقینا در این جنگ با استکبار جهانی پیروز نصیب ما خواهد بود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) تهران با اشاره به مردمی بودن نظام اسلامی تأکید کرد: باید توجه داشت که نظام جمهوری اسلامی جدای از ملت نیست و رهبر معظم انقلاب و جبهه اصیل انقلابی همیشه مردمی و خادم مستضعفین بوده‌اند‌ که از نمونه‌های بارز آن، امام جمعه‌های تبریز و خرمشهر هستند که در وسط میدان حضور دارند.

وی با بیان این‌که امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره پایبند به رای مردم بودند، گفت: مرحوم امام خمینی از ابتدا بنی‌صدر را شناخته و می‌دانستند که در مسیر اسلام و مستضعفین حرکت نمی‌کند، اما مشکلات و تبعات آن را به جان خریدند تا ذات او برای جامعه شناخته و خود آنها متوجه این موضوع شوند.

عبودتیان بیان کرد: رهبر انقلاب توجه ویژه‌ای به جوانان مؤمن و خودجوش انقلابی دارند و همین نیرو‌ها هستند که بدون پشتوانه مالی خاصی و صرفا با همت و پشتکار خود به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی می‌پردازند، درحالی که افراد دیگری به بودجه‌های فرهنگی دسترسی دارند.

وی مطرح کرد: برخی در کشور این تصور را ایجاد کرده‌اند که دو جریان در کشور وجود دارد، یک جریان به دنبال درگیری و جنگ با دنیا و طرف دیگر حل مشکلات جامعه از طریق دیپلماسی را دنبال می‌کند، اما امروز همه فهمیده‌اند که جریان مذاکره به معنای کرنش و تسلیم در برابر قدرت‌ها است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) تهران با بیان این‌که ایران به قدرت داخل خود متکی است، بیان کرد: ایران توان بسیار بالایی در فناوری هسته‌ای است و در منطقه نیز از قدرت بسیار زیادی برخوردار است و طرف‌های ایرانی در مذاکره نیز با تکیه بر این توان و قدرت پای میز مذاکره نشستند.

وی خاطرنشان کرد: تحلیل تمام دنیا این بود که در مدت سه ماه نخست، بشار اسد سقوط خواهد کرد و سوریه به دست جریان تکفیری خواهد افتاد، اما تنها کسی که در مقابل، وعده آزادی و بقای سوریه را داد، رهبر معظم انقلاب بود و به فرموده ایشان، با همت نیرو‌های مؤمن و انقلابی تمام نقشه‌‌های استکبار جهانی نقش بر آب خواهد شد.

عبودتیان با بیان این‌که خروجی مدل تفکر انقلابی شکست داعش در سال گذشته بود، گفت: در مقابل خروجی تفکر غربی تنها شکست بوده است، استراتژی آمریکا راهبرد فشار جامع است و هدف آن به خطر انداختن موجودیت نظام جمهوری اسلامی است و باید توجه داشت که تنها راه دشمنان برای موفقیت در این امر، تفرقه انداختن بین مردم و رهبر معظم انقلاب است.

وی مطرح کرد: به فرموده رهبر انقلاب، امسال سخت‌ترین سال انقلاب اسلامی است و نیروهای مؤمن و انقلابی باید امید خود را حفظ کرده و گوش به فرمان رهبر خود باشند تا در فتنه آینده موفقیت شامل حال مردم شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) تهران تصریح کرد: راه‌حل‌های زیادی برای بحران‌های امروز جامعه و کشور وجود دارد، ایران با توجه به شرایط اقلیمی خود توانایی تامین تغذیه 250 میلیون نفر را دارد، در زمینه حل مشکلات ارز نیز می‌توان با کشورهای اطراف پیمان مبادله ارزی داشت.

وی در پایان درباره جایگاه مساجد و هیأت‌ها در حل مشکلات جامعه بیان کرد: مساجد و هیأت‌ها باید محلی برای هم‌اندیشی، همدلی  و کمک‌رسانی به مردم باشد، البته در استان‌ها و شهرهای مختلفی این کار انجام شده و ضروری است که آن‌ها را به عنوان الگویی در نظر گرفته و این فعالیت‌ها به صورت گسترده‌تر دنبال شود./876/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات