۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۷۰۴۵۵

یادداشتک | "امام هفته" ای که دشمن را عصبانی کرد

خبر حرکت تحسین برانگیز امام جمعه شهر خرمشهر، باز در دلمان قند آب کرد. به معنای خاص باید گفت؛ کار "امام هفته خرمشهر" عصبانیت دشمنانمان را درآورد.
امام جمعه خرمشهر

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی رسا، در دنیا یک عده آدم وجود دارند که پیشرو هستند و دیگران را با خودشان همراه می کنند. البته هم در کار خوب و هم در کار بد آدم پیشرو داریم. آن هایی که به اصطلاح قرآن کریم، ائمه کفر هستند پیشروهای بدی هستند که به فرموده قرآن کریم به دلیل عهدشکنی باید با آنها پیکار کرد.

پیشروهایی هم در عالم وجود دارند که حاضرند خودشان جان دهند تا دیگران هدایت شوند و یا حیثیتشان حفظ شود. این انسان ها در اصطلاح ائمه هدایت نامیده می شوند. نمونه بارز آنان پیشوایان دین هستند که حتی خون قلبشان را برای هدایت و حفظ از گمراهی بشریت فدا می کنند.

در طول تاریخ این گونه انسان ها وجود دارند و امروز نیز پا در رکابان ائمه هدایت دین، انسان هایی هستند که پیش روی خوبی ها هستند حتی با وجود همجه ها و تهمت ها.

چندی است که بحث ائمه جمعه در سراسر کشور، با خبرهای خوشحال کننده و بعضا غم انگیز در فضای مجازی دست به دست می شد. برای بعضی رفتارهایشان قند در دلمان آب می شد و برای برخی از آن ها هرچند خیلی کم، دلمان می سوخت و ناراحتی حاصلمان می شد.

اما باید گفت که واقعا بیشتر امامان جمعه ثابت کردند که نه تنها امام جمعه هستند بلکه امام کل هفته هستند. یکی به میان مردم می رود و با مترو و اتوبوس عادی رفت و آمد می کند و دیگری نرده های جلویی نماز جمعه را بر می چیند. یکی خودش به نانوایی و بین مردم می رود و دیگری دست به جوش، جوشکاری می کند.

آری! پیش روهایی که امروز، امام کل هفته ما هستند و پیش رو بودن را با پیش روندگی عجین کردند.

خبر حرکت تحسین برانگیز امام جمعه شهر خرمشهر، باز در دلمان قند آب کرد و هم قدردانی ویژه امام خامنه ای که در جای خود جای تحلیل و بازاندیشی دارد. به معنای خاص باید گفت؛ کار "امام هفته خرمشهر" عصبانیت دشمنانمان را درآورد. کمک به مردمی که مجاهدانه در راه حفظ اسلام جانانه جنگیدند و حالا امروز از بی آبی رنج می برند.

بی آبی که بیشتر نه به خاطر نبودن آب بلکه جنگ رسانه ای است که می خواهد خودی را به جان خودی بیاندازد.

حجت الاسلام موسوی فرد پا به پای بچه های جهادگر سپاه و بسیج، در گرمای 50 درجه ای خرمشهر مشغول کمک و جوشکاری خط لوله آب طرح غدیر شد.

البته به در می گوییم تا دیوار بشنود. چقدر دلمان می خواست یکی از وزرایمان هرچند به صورت نمادین این کار را انجام می داد تا دلگرمی باشد برای مردم خوزستان.

حال که بچه های قرارگاه خاتم کار طرح غدیر را دارند به اتمام می رسانند، قرار است وزیر محترم نیرو برای افتتاح آن جا بروند. ای کاش زودتر آن جا برود تا سختی کار جهادی را از نزدیک روی دوش بچه ها ببیند.

باید این امامان جمعه را روی سر گذاشت و از آن ها تقدیر کرد. هستند امامان جمعه مناطق مختلف در کشور که بدون رسانه ای شدن، در حال کار جهادی هستند، از اردبیل و تبریز و رشت و خرمشهر بگیر تا بخش های مختلف کشور.

از اینجا به عنوان یک نویسنده رسانه ای از تمامی طلاب عزیز و دست به قلم ها و فعالین فضای مجازی و رسانه ای می خواهم تا به مردم اینگونه خدمت ها برسانند تا در مقابل شانتاژ و حمله رسانه ای دشمنان، ما هم حمله کنیم.

دوران دفاع گذشت، الان وقت حمله است، کار فرهنگی حمله می خواهد،‌ اگر یکی بزنند ده تا می خورند.

درباره وضعیت خرمشهر و روشنگری و مطالبه گری به حق مردم، همان حمله رسانه ای به همجه های دشمن است که باید به روز و سریع اتفاق بیفتد.

در پایان درود می فرستیم بر ائمه جمعه پیشرو و شهید، که حق نمایندگی امام و ولی فقیه زمان را ادا کردند./829/ز۵۰۴/س

حجت الاسلام محمدمهدی مرادی، پژوهشگر حوزه علمیه قم 

ارسال نظرات