۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۷۰۴۴۳
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز خبر داد؛

اعزام طلاب الیگودرزی به دوره تابستانه حفظ قرآن در بروجرد

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از برگزاری دوره دو ماهه و یک ساله حفظ قرآن در بروجرد خبر داد و گفت: در راستای طلاب تربیت حافظ قرآن ۱۵ نفر از طلاب این مدرسه علمیه به بروجرد اعزام می شوند.
اعزام طلاب

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به ایام تابستان و تعطیلی مدارس دوره های تابستانه ویژه طلاب برگزار می شود.

وی از برگزاری دوره تابستانی حفظ قرآن خبر داد و افزود: در این راستا جمعی از طلاب الیگودرز برای گذراندن این دوره به شهرستان بروجرد اعزام می شوند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به فعالیت یک مؤسسه قرآنی در زمینه برگزاری دوره های حفظ قرآن خاطرنشان کرد: 15 نفر از طلاب به برای گذراندن این دوره به مدت یک سال به بروجرد اعزام می شوند.

وی در ادامه یادآور شد: این دوره تابستانه حفظ قرآن در دو مرحله دو ماهه و سپس یک ساله برگزار می شود.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: هدف از شرکت طلاب الیگودرزی در دوره آموزشی حفظ قرآن تربیت حافظان قرآن و بهره مندی از ظرفیت این طلاب در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز است.

وی اظهار داشت: طلاب پس از گذراندن دوره حفظ قرآن می توانند در آموزش به دیگر طلبه های این مدرسه و برگزاری دوره های تابستانه حفظ قرآن در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز فعالیت داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز ابراز امیدواری کرد که با تربیت طلابی توانمند و کارآمد در زمینه های مختلف بتوان از ظرفیت این طلبه ها و بومی سازی اساتید در رشته های مختلف بهره مند شد./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات