۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۷۰۳۸۸
با حضور اصحاب رسانه؛

نشست خبری طرح روشمندسازی علوم اسلامی در خبرگزاری رسا برگزار شد

نشست خبری طرح روشمندسازی علوم اسلامی و آغاز به کار کارگاه های مشق اجتهاد با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات خبرگزاری رسا برگزار شد.
نشست خبری طرح ملی روشمند سازی علوم اسلامی نشست خبری طرح ملی روشمند سازی علوم اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست خبری طرح روشمند سازی علوم اسلامی و آغاز کارگاه های مشق اجتهاد با همکاری خبرگزاری رسا و مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) در سالن جلسات خبرگزاری رسا برگزار شد.

در این نشست خبری حجج اسلام اشکوری دبیر میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دری مدیر طرح روشمند سازی علوم اسلامی و شریعتمداری معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) به بیان نظرات خود پرداختند.

در آغاز نشست حجت الاسلام اشکوری در زمینه پیشینه طرح روشمندسازی علوم اسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سال های اخیر تلاش کرده است به صورت مسأله محور به مسائل بپردازد که در این زمینه 12کلان برنامه را مد نظر قرار داده است.

وی ادامه داد: یکی از کلان برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم روشمندسازی علوم اسلامی است که در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی اجرا می شود.

در ادامه حجت الاسلام شریعتمداری معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) گزارشی در زمینه فعالیت های مؤسسه ارائه کرد و افزود: متأسفانه یکی از اشکالات جدی در مجامع علمی ایران اعم از حوزه و دانشگاه دست به قلم نشدن دانش آموختگان است که امیدواریم این طرح برخی از کاستی ها را جبران کند.

در پایان نیز حجت الاسلام دری با اشاره به شیوه برگزاری کارگاه های طرح روشمند سازی علوم اسلامی گفت: این طرح در چهار شهر قم، تهران، اصفهان و مشهد و با میزبانی مراکز فقهی برگزار می شود.

سخنرانان حاضر در نشست خبری همچنین در اظهارات خود از تعامل و همکاری مطلوب خبرگزاری رسا در برگزاری این طرح ملی و میزبانی این نشست خبری تقدیر کردند/1324/پ۲۰۲/ج

اخبار تکمیلی نشست خبری طرح ملی روشمند سازی علوم اسلامی متعاقبا منتشر می شود.

 

ارسال نظرات