۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۷۰۳۷۰
رییس مجمع نمایندگان طلاب:

برخی در هر شرایطی به دنبال تبعیت از کشور‌های ورشکسته غربی هستند

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد با انتقاد از اصرار برخی مسؤولان برای تبعیت از نسخه‌های غربی، گفت: کشور‌های غربی، خود در حال ورشکستی هستند و چرا باید برخی در برابر این کشور‌ها احساس ضعف کرده و به دنبال تبعیت از آنها باشند؟
 حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد

حجتالاسلام والمسلمین سید علیاکبر حسینینژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با مهم ارزیابی کردن افزایش اقتدار ملی، بیان داشت: توانایی بالای نظامی، افزایش کمی و کیفی تولیدات ملی و رضایت و حمایت عمومی مردم از انقلاب از جمله مؤلفههای قدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران به شمار میآیند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد افزود: بر همه مردم و دستگاههای نظام به ویژه مسؤولان قوای سهگانه ضروری است در حفظ این مهم کوشا بوده و نسبت به پاسداشت آن اقدام کنند.

وی با تأکید بر این که هر چه بُعد معنوی جامعه ایرانی رشد کند، اقتدار ملی افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم تا کنون با موفقیت در برابر توطئههای دشمنان علیه نظام ایستادگی کردهاند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که مسؤولان نباید در مقابل دشمنان نظام متزلزل عمل کنند، ابراز داشت: حضور فعال و قاطعانه جمهوری اسلامی ایران در عرصههای مختلف بینالمللی میتواند بر اقتدار ایران در جهان بیفزاید.

وی تصریح کرد: بیشک عداوت دشمنان نسبت به ملت شریف ایران کاهش نیافته است، بلکه شکل و روش دشمنی آنها تغییر کرده است. آنها دین، انقلاب و شعار ما را قبول ندارند، از این رو به هر قیمتی میخواهند دین و انقلاب را ناکارآمد جلوه دهند.

حجت الاسلام حسینینژاد با بیان این که اگر کوچکترین ضعفی از خود نشان دهیم، دشمن سوء استفاده خواهد کرد، گفت: عمل نکردن به ارکان اقتصاد مقاومتی بر مشکلات معیشتی مردم میافزاید و در نتیجه موجب تضعیف نظام میشود.

وی با ابراز گلایه از عملکرد برخی از مسؤولان در اصرار بر تبعیت از نسخههای غربی، عنوان کرد: کشورهای غربی، خود در حال ورشکستی هستند، بنابراین چرا باید برخی در برابر این کشورها احساس ضعف کرده و به دنبال تبعیت از آنها باشند؟

رییس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی شرایط دشواری داشت و با کمبودهای بسیار زیادی مواجه بود، ولی با تمام قدرت در برابر متجاوزان ایستادگی میکرد.

وی اضافه کرد: رمز پیروزی در جنگ تحمیلی اتحاد و انسجام میان مردم و مسؤولان نظام بود. آنها در کنار یکدیگر برای آباد کردن کشور تلاش کرده و در نهایت توانستند مشکلات را پشت سر بگذارند.  

حجت الاسلام والمسلمین حسینینژاد با تأکید بر این که هیچ چیزی بدتر از سرسپردگی برخی از مسؤولان کشور به دشمنان نیست، ابراز داشت: متأسفانه امروز برخی از مسؤولان علاوه بر تسلیم شدن در برابر دشمنان، رفتار و کرداری دارند که عداوت آمریکا و غرب علیه جمهوری اسلامی ایران را نیز تأیید میکند.

وی برجام را بزرگترین تجربه مسؤولان کشور در ازای اعتماد به آمریکا و غرب دانست و تصریح کرد: تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی کشور، عمل به اقتصاد مقاومتی، تبعیت از فرامین رهبر انقلاب و توجه به خواستههای مردم و همدلی با آنها است./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات