۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۵۷۰۳۶۹
حجت الاسلام خرسند:

هرگاه در برابر دشمنان ایستادگی کردیم به پیروزی رسیدیم| مسؤولان با مردم صادق باشند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه تأکید کرد: تاریخ اسلام و انقلاب به ما آموخته هر کجا در برابر دشمنان کوتاه آمده‌ایم و از خود ضعف نشان داده‌ایم، توقعات دشمنان بالا رفته و جبهه اسلام آسیب دیده است.
حجت الاسلام خرسند

حجت الاسلام محمدخرسند، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت بالای افزایش اقتدار ملی، بیان داشت: بیتردید اگر مؤلفههای اقتدار ملی تقویت شود، دشمنان جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند ماند.

حجت الاسلام خرسند اظهار داشت: صبر، استقامت و مردمداری از جمله مؤلفههای مهم در افزایش اقتدار ملی است. صبر در برابر مشکلات، استقامت در برابر توطئهها، تهدیدها و تحریمهای دشمنان و خدمت صادقانه، بدون تکبر و بیریا به مردم امنیت کشور را تأمین میکند.

وی با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و نظام هستند، ابراز داشت: هر چند که برخی از اعتراضات مردم بابت شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی به حق است اما دشمنان تلاش میکنند با جهتدهی به این اعتراضات به امنیت ملی کشور لطمه بزنند.  

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: اگر مسؤولان کشور صادق باشند، مثل مردم زندگی کنند و تشریفات زائد را کنار بگذارند، دسترسی مردم به مسؤولان افزایش یافته و به راحتی میتوانند مشکلات و مسائل خود را به آنها انتقال دهند.

وی با تأکید بر این که امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی نخستین مشکل آحاد مردم است، تصریح کرد: مسؤولان نظام باید این مشکلات را درک کرده و در پی حل آن باشند. شکی در این نیست که با مذاکره، گفتوگو و کوتاه آمدن در برابر دشمن، مشکلات کشور برطرف نخواهد شد.

حجت الاسلام خرسند عنوان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هزینه تسلیم شدن در برابر دشمنان بیش از هزینه مقابله و ایستادگی در برابر زیادهخواهیهای آنها است.

وی ادامه داد: تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی به ما آموخته است؛ هر کجا در برابر دشمنان کوتاه آمدهایم و از خود ضعف نشان دادهایم، توقعات دشمنان بالا رفته و جبهه اسلام آسیب دیده است و در مقابل هرگاه مسلمانان در برابر خواستههای ظالمانه دشمنان استقامت و مقاومت کردند، نصرت الهی شامل حال آن ها شده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال گذشته روی پای خود ایستاده و دستاوردهای خوبی کسب کرده است ولی در بحث مذاکرات هستهای برای رفع تحریمها در برابر دشمنان کوتاه آمد و امتیاز داد که نتیجهاش بالا رفتن سطح توقعات دشمنان و افزایش عداوت و شیطنتهای آنها بود./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات