۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۷۰۳۵۹
حجت الاسلام پژمانفر خبر داد؛

بررسی مشکلات مؤسسات و مجامع قرآنی در فراکسیون قرآن و عترت

رییس فراکسیون قرآن و عترت از بررسی مشکلات مؤسسات و مجامع قرآنی در فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی خبر داد.
پژمان فر حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گزارشی از نشست امروز اعضای کمیسیون قرآن و عترت با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر با بیان این که موضوعات مختلفی در این نشست طرح و بررسی شد، اظهار داشت: معرفی ساختار جدید فراکسیون قرآن و عترت به رییس مجلس شورای اسلامی، یکی از موارد مطرح شده در این نشست بود.

وی افزود: بر اساس برنامهریزیهای بعمل آمده، ساختار جدید فراکسیون قرآن و عترت بدین صورت است که از مجامع استانی یک نفر بر اساس رأی نمایندگان همان استان، به عنوان نماینده استان تعیین میشود تا از این طریق، بتوانیم ارتباط گسترده، منسجم و مستمری میان مجلس و نهادها و مؤسسات قرآنی کشور ایجاد کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در ادامه این نشست برنامههای ماههای آتی فراکسیون قرآن و عترت و بر اساس اولویتها برای رییس مجلس تشریح شد.  

وی با بیان این نظرات و پیشنهادات مختلفی برای بهبود شرایط مؤسسات و مجامع قرآنی در جلسه فراکسیون قرآن و عترت مطرح شد، تصریح کرد: اعضای این فراکسیون نگرانیهایی در عرصه مسائل قرآنی داشتند که از جمله آن میتوان به مشکلات متعدد مؤسسات قرآنی به ویژه در بخش اعتبارات اشاره کرد.

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس عنوان کرد: رییس مجلس به عنوان یکی از اهداف حمایت کننده و پیگیری کننده موارد قرآنی به عضویت فراکسیون قرآن و عترت درآمد و برای خدمت و ترویج فرهنگی قرآنی خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر نمایندگان مجلس شد./878/ت۳۰۱/ق

ارسال نظرات