۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۷۰۲۴۰

اعلام فراخوان پذیرش مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی

مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی از میان خانواده های طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی دانش آموز طلبه می پذیرد.
مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی

حجت الاسلام محمدتقی مظفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش مدرسه علوم اسلامی المصطفی(ص) گفت: این مدرسه از میان خانواده های طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی و بستگان آنها جهت تحصیل در دبیرستان و سطح یک حوزه علمیه دانش آموز طلبه می پذیرد.

مسؤول امور فرهنگی و تربیتی مدرسه علم اسلامی و معارف المصطفی(ص) در زمینه شرایط پذیرش در این مدرسه، ابراز کرد: اشتغال به تحصیل در پایه سوم دوره اول متوسطه(نهم سابق) متولدین یکم مهرماه سال 79 و بعد از آن، دارا بودن معدل بالای 17 در پایه سوم راهنمایی و پایه سوم دوره اول متوسطه(نوبت اول) و کسب امتیاز بالا در مصاحبه ورودی از جمله شرایط پذیرش در مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی(ص) است.

وی خاطرنشان کرد: تحصیل همزمان دروس حوزوی و دبیرستان و امکان ادامه تحصیل در جامعه المصطفی العالمیه در صورت دریافت مدرک دیپلم از مزایای شرکت در مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی(ص) است.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به شیوه نام نویسی و مدارک لازم برای نام نویسی در مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی(ص) اظهار کرد: کارنامه و گواهینامه سوم راهنمایی، کارنامه نوبت اول(دی ماه) سال سوم متوسطه دوره اول، داشتن اقامت معتبر و قانونی و یک عکس جدید با زمینه سفید مدارک لازم برای نام نویسی در این مدرسه است.

وی ادامه داد: افراد دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی در مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی(ص) تا 31 تیرماه به سامانه اینترنتی سنجش و پذیرش جامعه المصطفی به نشانی http://rsampa.miu.ac.ir/ مراجعه کنند.

گفتنی است، علاقه مندان به نام نویسی در مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی(ص) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32960137 تماس گیرند./1324/ت302/ب1

ارسال نظرات