۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۷۰۱۹۴

یادداشتک | منافقین در حجله سعودی

مثلث شوم عربستان و رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه، هنوز در شوک شکست دولت اسرائیلی عراق و شام یعنی داعش است و می خواهد نسخه پیچی سوری اش را برای ایرانستان کردن ایران اسلامی اجرا کند.
عربستان سعودی و منافقین مریم رجوی - نشست منافقین در فرانسه ترکی‌ الفیصل

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، هر دم از این باغ بری می رسد! خبرهای یهویی و جالب و مضحک کم نیست. مثلا همین خبر اخیر پیرامون نشستی که سازمان گروهک منافقین در فرانسه داشت.

هنوز دو ساعت از سخنرانی عفریته این سازمان یعنی مریم رجوی نگذشته بود که البته در این سخنرانی، ماجرای خرمشهر را خودش لو داد! که خرمشهر ناآرام شد. البته به خاطر حرف های این عجوزه نبود بلکه اینها برنامه ریزی دشمنی است که چهل سال است تحمل ندارد ببیند که در ایران نیست!

حرف و گمانه های زیادی پیرامون مرگ سرکرده ملعون این فرقه آمریکایی، یعنی مسعود رجوی وجود داشت، حتی طوری که سال 95 درز خبری پیرامون ازدواج یکی از شاهزادگان پرنفوذ آل سعود – بخوانید آل سقوط- با مریم رجوی صحه بر مردن یا کشته شدن مسعود رجوی می گذاشت.

اما وقتی خبر رسمی ازدواج ترکی الفیصل با مریم رجوی منتشر شد، دم خروس بیرون زد!

خیلی خوب است که در این دوران همه چیز دارد رو می شود و پشت پرده و دست چدنی هم دارد خودش را عیان می کند. مثلث شوم عربستان و رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه، هنوز در شوک شکست دولت اسرائیلی عراق و شام یعنی داعش است و می خواهد نسخه پیچی سوری اش را برای ایرانستان کردن ایران اسلامی اجرا کند.

حالا جالب است دیگر چون زور آخرشان است مجبورند رو بازی کنند، پیوند نفاق و سعودی و حمایت آمریکا از آشوب در خرمشهر و رقص ناقص رسانه ای رفته نیوز هم نتوانست بیشتر از چند ساعت تنش ایجاد کند.

می دانید با آشوب چندساعته و مسلحانه ای که فقط 11 نفر آن هم ده نفرشان از عوامل خدوم ناجا بودند یاد چه افتادم؟‌ اوایل امسال که با اهنّ و تولوپ فراوان، ترامپ، موشک های جدید و هوشمندش! را به رخ می کشید و حمله ای موشکی به سوریه انجام داد که در آن فقط چند نفر زخمی شدند و هشتاد درصد موشک هایش با سامانه قدیمی روسیه در سوریه رهگیری و منهدم شد!

بازی این جماعت از سال ها و ماه ها و روزها جنگ به ساعت رسیده و ان شاءالله دور نیست روزی که در کمتر از ساعت، سگ نگهبانشان از بین برود و غده سرطانی از غرب آسیا خارج شود.

اول که جیره خوار صدامی شدند که بعد از استفاده از آنها مثل دستمال کثیفی آنها را به گوشه ای پرتاب کرد که مجبور به کوچ از اشرف به لیبرتی شدند که آن جا اول باید عذره آمریکایی ها را تمیز می کردند! خاک بر سرشان و بر بی شرفیشان!

البته باید مواظب تکرار تاریخ بود که ما در این هجمه ساختگی، دچار تزلزل نشویم و به فرموده آقا برای رسیدن به قله های انقلاب باید تقوا و صبر داشته باشیم. بازی در زمین دشمن خودش بی صبری است. همین که دائم بر زبان ها حس ناامیدی جا به جا شود اصلا خوب نیست.

اسب تروای جهانخواران چیزی جز رسانه ها نیست و اگر گردن این ها را بفشاریم تا مرز خفگی و از بین رفتن پیش می روند. نمونه کاربردی مقابله با سناریوی سوریه سازی ایران، فقط و فقط اطاعت از امر نائب امام زمان علیه السلام و بس! تقوا رمز موفقیت جامعه انقلابی و صبر رمز پیشرفت آن ها است. نباید این حواشی ما را از اصل کنار ببرد. اصل، مبارزه با استکبار است و وظیفه ما گذر از پیچ تاریخی و هدف ما نماز خواندن در قدس شریف ان شاءالله. /829/ز۵۰۴/س

حجت الاسلام محمدمهدی مرادی

ارسال نظرات