۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۷۰۱۸۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

بصیرت بخشی بین نسل جوان راه مقابله با هجمه های فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بصیرت بخشی را راه مقابله با هجمه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: در این راستا از ظرفیت تبلیغی و در راستای نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ناهنجاری ها بهره مند می شویم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وجود هجمه های فرهنگی در جبهه جنگ نرم بیان داشت: راه مقابله با هجمه ها و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی تبلیغ و بصیرت بخشی بین نسل جوان است.

وی به فعالیت مستمر مبلغان در مناطق شهری و روستایی اشاره و عنوان کرد: حضور مبلغان امری مهم برای آگاهی بخشی و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی و نفوذ آسیب ها به کانون خانواده ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه حجاب و عفاف را از جمله مواردی عنوان کرد که مورد نفوذ دشمن قرار دارد و افزود: دشمنان برای رواج بی بند و باری و بی حجابی دست به طرح دسیسه های مختلف می زنند.

وی راه مقابله با توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم را تبلیغ و ترویج ارزش ها عنوان کرد و گفت: برگزاری محافل و گفتمان های دینی با موضوع حجاب و عفاف و روشنگری در برابر توطئه های دشمن ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری جلسات و گفتمان های دینی با این محوریت و در جمع دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف خاطرنشان کرد: در طول سال گفتمان های دینی با محوریت حجاب و عفاف در مراکز آموزشی و در ایام فراغت نیز این گفتمان ها در پایگاه های اوقات فراغت برگزار می شود.

وی درادامه با تأکید بر ضرورت تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و تقویت این ارزش بین نسل جوان خاطرنشان کرد: ترویج این مهم راه مقابله با بدحجابی و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن است که نیاز به بصیرت بخشی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: هدایت صحیح نسل جوان و استفاده از ظرفیت های تبلیغی در راستای نهادینه سازی ارزش ها همواره در دستور کار قرار دارد و از توانایی مبلغان در بصیرت بخشی و آگاه سازی نسل جوان برای هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان استفاده می شود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات