۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۷۰۱۶۶
حبیبی:

نیروهای انقلاب سلیقه‌ها را به هم نزدیک کنند

دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: در شرایط حاضر همه نیروهای انقلاب باید سلیقه ها را به هم نزدیک و جانانه در حمایت از مقام معظم رهبری سینه سپر کنند.
محمدنبی حبیبی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدنبی حبیبی دبیرکل این حزب در دیدار با تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: ما خودمان را پشتیبان اصولی دولت مستقر می‌دانیم و تلاش ما این است که ضمن بیان انتقادات، بنا را بر پشتیبانی از دولت بگذاریم.

حبیبی اظهار داشت: تشکیلات مؤتلفه از ابتدا بر اساس افقی که امام گذاشته حرکت کرده و ذره ای زاویه پیدا نکرده است. برای باقی ماندن در این راه پر پیچ و خم بین خودشان و خدا پیمان بسته اند که همه هزینه را بپردازند؛ راه هم جلوی آنها روشن بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هر آنچه به عنوان دموکراسی مطرح می‌شود مورد قبول ما نیست، ادامه داد: در اساسنامه اولیه که با ویرایش شهید بهشتی شکل گرفته، اینکه ما به دنبال جامعه نمونه اسلامی هستیم جزو بندها بوده است. ما امروز مدعی هستیم تمام لوازم یک حزب مقتدر اسلامی را داریم. 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اولین مسأله داشتن مبانی است، دوم اینکه حزب باید برای اداره کشور برنامه داشته باشد و سوم اینکه کسانی را داشته باشد که این مبانی را پیاده کنند.

حبیبی تأکید کرد: در مؤتلفه کار بی چارچوب نداریم و در مسیر تحقق آن افق حرکت می‌کنیم و با عوض شدن دبیر کل هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛ چون ما به سیستم متکی هستیم. پایه این کار را آقای عسگراولادی گذاشتند.

وی گفت: ما در شرایط حاضر، معتقدیم کسانی که ادعای دلسوزی انقلاب دارند، واجب سیاسی است که سلیقه های متعدد را به هم نزدیک کنیم؛ چون دشمن برای ریشه کن کردن اصل انقلاب به میدان آمده است.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: معتقدیم اگر کسی از دولت انتقاد دارد می‌تواند بیان کند؛ به شرط اینکه قصد تخریب و مچ‌گیری نباشد.

حبیبی افزود: در شرایط حاضر، مؤتلفه معتقد است که همه نیروهای انقلاب باید سلیقه ها را به هم نزدیک و جانانه در حمایت از مقام معظم رهبری سینه سپر کنند./۸۷۸/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات