۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۷۰۱۲۴
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی:

سخنرانی‌‏های حرم رضوی با موضوع «تأثیر خدامحوری در زندگی انسان» برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در هفته جاری ویژه برنامه‌‏های سخنرانی حرم مطهر رضوی با موضوع «تأثیر خدا محوري در زندگی انسان» برگزار می‏‌شود.‌
حجت الاسلام جلال حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برنامه محوری حرم مطهر رضوی در هفته جاری در رواق امام خمینی(ره)، صحن جامع رضوی، مسجد گوهرشاد، رواق دارالحجه، صحن انقلاب و رواق حضرت زهرا(س) دایر است.

وی ادامه داد: در این هفته حجج اسلام ناصر رفیعی، رضایی تهرانی، شریعتی‌‏تبار، فلاح‌‏زاده و واعظ‏ شهیدی در رواق امام خمینی(ره)، صحن جامع رضوی و مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی قبل و بعد از هر وعده نماز یومیه را زمان برگزاری سخنرانی، مداحی و قرائت ادعیه اعلام کرد و افزود: «عوامل سعادت در آینه قرآن و روایات»، «عوامل تقرب به خداوند» و «ارزش‏هاي اخلاقی در سیره اهل بیت(ع)» و «درس‌‏هایي از زندگی امام صادق(ع)» از موضوعاتی است که در محافل سخنرانی و فرهنگی مورد تبیین قرار میگیرد.

وی از قرائت زیارت جامعه کبیره، دعای توسل و دعای کمیل در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و حلقه‌های معرفت تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی چون حلقه معرفت، سخنرانی، روضه خوانی، پرسمان دینی و .... در رواق حضرت زهرا(س) و رواق حضرت معصومه(س) ویژه خواهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در پایان هفته نیز به مناسبت ایام شهادت امام صادق(ع) برنامه سخنرانی، مرثیه سرایی و روضه خوانی تدارک دیده شده است./934/د103/ب1

ارسال نظرات