۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۷۰۱۱۹

بررسی «چرایی ارتباط با آمریکا» در برنامه پرسمان دینی

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در ویژه برنامه‎ پرسمان دینی این هفته موضوع «چرایی ارتباط با آمریکا» مورد بررسی قرار می‎گیرد.
حجت الاسلام حسن زاده

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مهدی حسن‌‏زاده، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در هفته جاری 11 برنامه دین، نشاط، زندگی و پرسمان دینی تدارک دیده شده که در هرکدام با حضور کارشناسان مجرب مسائل روز و کاربردی مورد تبیین و بررسی قرار میگیرد.

وی ادامه داد: برنامههای دین، نشاط، زندگی هر روز ساعت 18 در صحن جمهوری اسلامی تشکیل میشود و موضوعات آن بیشتر مباحث تربیتی و خانوادگی بوده و که تاکنون با استقبال گرم زائران مواجه شده است.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی با اشاره به اینکه برنامه‌‏های پرسمان دینی برای عموم زائران در صحن جمهوری اسلامی تدارک دیده شده است، اظهار کرد: این برنامه هر شب ساعت 21 با حضور کارشناسان مجرب میزبان زائران خواهد بود و شرکت‌کنندگان به صورت آزاد میتوانند سؤالات خود را از کارشناس برنامه بپرسند.

وی افزود: حجج اسلام فلاحزاده، امیننیا، جلائیان، روحبخش، فیضآبادی و تکیهای برخی از کارشناسان این برنامه هستند.

حجت الاسلام حسنزاده گفت: یکی از مزیت‏‌های برنامه پرسمان دینی و دین، نشاط، زندگی مخاطب محور بودن است، به این معنا که حاضران در جلسه می‏توانند سؤالات خود را از کارشناسان بپرسند.

وی افزود: همچنین در این جلسات بر اساس گفتار استاد، مسابقه‌ای برگزار می‌شود که در پایان به برندگان به رسم یادبود و تبرک هدایایی اعطا خواهد شد./934/د103/ب1

ارسال نظرات