۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۷۰۱۰۷
به همت پایگاه های فرهنگی اجتماعی محلات صورت می گیرد؛

شناسایی زندانیان جرائم غیرعمد و برنامه ریزی برای آزادی آنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: شناسایی خانواده های زندانیان و برنامه ریزی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی پایگاه های فرهنگی اجتماعی محلات صورت می گیرد.
هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در بازدید از پایگاه فرهنگی اجتماعی محله سورو گفت: تمامی پایگاه هایی که در سطح شهرستان بندرعباس راه اندازی شده است به خوبی فعالیت خود را به انجام می رسانند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت راه اندازی یاپگاه فرهنگی اجتماعی در محله سورو افزود: با توجه به ساحلی بودن این محله و رفت و آمد بیشتر مردم به این محله، دایر شدن پایگاه مزبور در این محله یکی از تاکیدات اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: با همکاری امام جمعه اهل سنت و هیات امنای، فعالیت های پایگاه فرهنگی اجتماعی هرچه بیشتر و بهتر پیش خواهد رفت که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام انصاری راد با اشاره به راه اندازی پایگاه های فرهنگی اجتماعی در محلات آسیب پذیر شهر بندرعباس افزود: مهار و کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین هدف راه اندازی این پایگاه هاست که در راستای تحقق این امر مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان از بین تمامی آسیب های جدی در حوزه فرهنگی اجتماعی، بر روی سه آسیب  اعتیاد، طلاق و فساد اخلاقی متمرکز شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به ماموریت های پایگاه های فرهنگی اجتماعی، شناسایی خانواده های زندانیان محله سورو و برنامه ریزی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، برنامه ریزی و تلاش بیشتر در حوزه مقابله با مواد مخدر، اعزام کارشناسان بهزیستی به مدارس، برگزاری دوره های آموزشی با حضور کارشناسان بهزیستی در مساجد و تبیین آثار و تبعات ناشی از مصرف مواد مخدر برای خانواده ها را از اهم وظایف و رسالت پایگاه فرهنگی اجتماعی مستقر در محله سورو برشمرد.

حجت الاسلام انصاری راد در ادامه، شناسایی فرزندان طلاق و برگزاری جلسات ویژه آنان را از دیگر وظایف و ماموریت های پایگاه فرهنگی اجتماعی محله سورو عنوان کرد و گفت: همچنین آمار مفاسد اخلاقی و مشروبات الکلی نیز نگران کننده است.

وی ابراز داشت: می بایست هم در زمینه قاچاق و هم مصرف مشروبات الکلی، افراد را شناسایی و چهره به چهره با آنان صحبت کرد، یکی از آفات در حوزه فرهنگ این است که ما به سراغ افرادی می رویم که هیچ مشکلی ندارند و خوب و شایسته زندگی می کنند درحالی که باید به سراغ افراد مشکل دار رفت و آنان را به چرخه زندگی بانشاط بازگرداند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر ارائه ایده های نو در حوزه مهار و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: توسعه و ترقی در حوزه فرهنگ و کاهش آسیبهای اجتماعی نیازمند کار جهادی است./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات