۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۷۰۰۹۴
نماینده مجلس شورای اسلامی:

رفتار و گفتار نمایندگان مستقیماً در جامعه اثر می‌گذارد

حاتمیان با بیان این که مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی است، گفت: مجلس عصاره ملت است، بنابراین رفتار، کردار و گفتار نمایندگان به طور مستقیم در جامعه اثر خواهد گذاشت.
عبدالله حاتمیان

عبدالله حاتمیان، نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: رهنمودهای رهبر انقلاب در این دیدار بسیار مفید بود، از این رو عمل به آن مسائل باید از سوی مجلس به سرعت لحاظ شود.

حاتمیان با بیان این که مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی و تجلی حضور مردم در عرصههای مختلف اجتماعی و سیاسی است، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودهاند، مجلس عصاره ملت است، بنابراین رفتار، کردار و گفتار نمایندگان به طور مستقیم در جامعه اثر خواهد گذاشت.

وی ابراز داشت: مردم نمایندگان را امین خود میدانند، به همین علت سخنان آنها را میپذیرند، بنابراین اگر نمایندگان مملو از یأس و ناامیدی باشند، طبیعی است که چنین روحیهای را به آحاد جامعه منتقل خواهند کرد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای با خطاب به نمایندگان، تصریح کرد: مجلس مکانی برای وضعقوانین، نظارت بر اجرای صحیح قوانین، بحث و گفتوگو، تذکر و بیان مشکلات کشور است، اما همه نمایندگان در حین انجام وظیفه باید توجه داشته باشند تا از منفیبافی و نقدهای غیرمنصفانه پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: نمایندگان و مسؤولان کشور باید با یکدیگر خوشرفتار بوده و مثبتاندیش باشند تا علاوه بر تحریمهای ظالمانه دشمنان، بر بار مشکلات کشور افزوده نشود. 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به نقش مجلس در کاهش فشارهای اقتصادی از دوش مردم، گفت: مجلس با وضعقوانین درست و بجا میتواند به عنوان تسهیلگر امور برای دولت باشد و مردم جامعه را به آینده کشور امیدوار کند.

وی اظهار داشت: اقتضائات یک نماینده انقلابی ایجاب میکند تا همواره در کنار مردم، رهبری و رییس جمهور بوده و به دنبال توسعه و پیشرفت کشور باشد.

حاتمیان افزود: یک نماینده انقلابی کسی است که در کشاکش مشکلات کشور، سنگزیرین آسیاب بوده و تجلیگر حضور پرشور مردم در عرصههای مختلف داخلی و خارجی باشد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات