۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۷۰۰۹۳
نماینده مجلس شورای اسلامی:

اتحاد و انسجام قوای سه‌گانه رمز عبور از مشکلات اقتصادی است

امینی با تأکید بر این که مسؤولان باید راهکار مناسبی برای خروج از مشکلات اقتصادی بیابند، گفت: رمز عبور از مشکلات اقتصادی کشور و مقابله در برابر تهاجم‌های دشمنان، حفظ اتحاد و انسجام قوای سه‌گانه است.
سلام امینی

سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: معظمله همواره با دید باز به مسائل کشور نگاه کرده و توصیههای کارگشایی میفرمایند.

وی افزود: رهبر انقلاب در این دیدار خطاب به نمایندگان تأکید کردند تا نسبت به قوانین تصویب شده در مجلس نظارت جدی داشته باشند و از اجرا شدن آن قوانین اطمینان لازم کسب شود. 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نظام ما نمادی از مردم سالاری دینی است، ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان اساسی نظام به شمار میآید، از این رو است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند که مجلس در رأس امور قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مجلس به نمادی از یأس، ناامیدی و خودکمبینی تبدیل شود، این روحیه به جامعه تسری یافته و مردم امید خود را از دست خواهند داد و نخواهند توانست در حل مشکلات مسؤولان را یاری کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به نقش مجلس در کاهش فشارهای اقتصادی دشمنان بر مردم، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از چهلسال گذشته تا به امروز دشمنی خود را علیه ملت شریف ایران علنی کرده و در چند سال گذشته شمشیر خود را از رو کشیدهاند.

وی با تأکید بر این که مسؤولان باید راهکار مناسبی برای خروج از مشکلات اقتصادی بیابند، گفت: رمز عبور از مشکلات اقتصادی کشور و مقابله در برابر تهاجم‌های دشمنان، حفظ اتحاد و انسجام قوای سه‌گانه است.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام عنوان کرد: قوانین تصویب شده در مجلس باید برای تسهیل در امور باشد. نمایندگان باید به سرعت پیشنهادات و لوایح خود را برای خروج از مشکلات اقتصادی به مجلس ارائه داده و بهترین راهکار برای بهبود اوضاع کشور را انتخاب کنند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات