۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۷۰۰۶۰
امام جمعه قشم:

کمیته امداد از نهادهای ارزشی و کمک کار نظام اسلامی است

امام جمعه شهرستان قشم عمق ایمان و خداباوری مردم شهرستان قشم را موجب گسترش فعالیت‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: شفاف‌سازی و تبیین عملکرد برای جامعه خنثی کننده دسیسه‌های دشمن است.
قشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت السلام رضا جوکار امام جمعه قشم بعدازظهر امروز در دیدار با رییس و جمعی از کارکنان کمیته امداد شهرستان قشم با وی، گفت: عده ای کج اندیش و معاند با اسلام و انقلاب برای ایجاد شکاف بین مردم بویژه قشر مستضعف با حکومت هر روز به یک عنوان از نام فقرا بر علیه فقرا و باورهای اسلامی سوءاستفاده می کنند.

وی با بیان اینکه وجود مخالفان و شبهه افکنی آنان نعمت و لطفی است که دقت، تلاش و پیشرفت امور را برای متولیان امر موجب می شود، افزود: شفاف سازی و تبیین عملکرد برای جامعه با بهره گیری از رسانه ها و شیوه های ارتباط روز سبب می شود مردم خنثی کننده دسیسه های دشمن باشند.

امام جمعه قشم، توجه به شبکه شناسایی و توسعه خیرین، تشویق، تکریم، برجسته و الگوسازی آنان و نیز اجرای طرح های مشارکتی را زمینه ساز رشد فعالیت های کمیته امداد دانست و گفت: اصلی ترین عامل در گسترش فعالیت های کمیته امداد قشم لطف خداوند، کوشش شبانه روزی مسؤولان امر و عمق ایمان و خداباوری مردم شهرستان می باشد.

حجت الاسلام جوکار بیان کرد: کمیته امداد از نهادهای ارزشی و کمک کار نظام اسلامی و مردم در برابر توطئه های دشمن است که با خدمات خود بذر امید را در جامعه می گستراند و رابطه مردم با حکومت را تقویت می کند.

در ادامه غلامرضا غلامی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم با اشاره به رشد قابل توجه پرداخت زکات و اکرام ایتام در ماه رمضان سالجاری تصریح کرد: مبلغ واریزی توسط حامیان به حساب ایتام با رشدی بالغ بر 150 درصد به 2 میلیارد و 40 میلیون ریال و تعداد حامیان ایتام با رشد حدود 17 درصد به یک هزار و 750 نفر رسیده است./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات