۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۷۰۰۰۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

ظرفیت کارگروه گفت‌وگوی جوان در مهار و کاهش آسیب‌های اجتماعی بکار گرفته شود

​معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بر ضرورت بکارگیری ظرفیت کارگروه گفت‌وگوی جوان در مهار و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
پورجمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام مسلم پورجمالی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در نخستین نشست نشست کارگروه گفتگوی جوان گفت: اگر از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در دستگاه ها و سمن ها به خوبی استفاده کنیم به اهداف مدنظر کارگروه گفتگوی جوان دست خواهیم یافت.

وی در ادامه افزود: فعالیت های کمیته گفتگوی جوان باید به صورت مستمر انجام شود و تنها مختص فصل تابستان نباشد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: جوانان باید قادر باشند حرف دل خود را بزنند به همین منظور باید محیط حداقل محدودی وجود داشته باشد تا جوانان بتوانند حرفهایشان را بیان کنند.

حجت الاسلام پورجمالی بیان داشت: با توجه به راه اندازی مجمع اساتید گفتمان دینی، می توان از این ظرفیت در کارگروه گفتگوی جوان بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای هرچه بهتر برنامه ها نیازمند تعامل و تفاهم بین دستگاه ها و ادارات است افزود: می توان در این راستا از ظرفیت کانون های مساجد استفاده و گزارش آن به کمیته گفتگوی جوان ارائه شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان ابراز داشت: همچنین می بایست از ظرفیت پایگاه های فرهنگی اجتماعی مستقر در مناطق آسیب پذیر شهر بندرعباس استفاده شود.

حجت الاسلام پورجمالی ادامه داد: تمامی اعضای کارگروه در حوزه مهار و کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت و همکاری داشته باشند و فعالیت هایی پژوهشی، کتابخوانی برای جوانان صورت گیرد.

وی به اهداف کارگروه گفتگوی جوان اشاره و تصریح کرد: برگزاری مستمر جلسات کارشناسی و نشست های علمی کاربردی، شناسایی و استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود در استان و استفاده از نظرات و مشورت با مجموعه های علمی و دانشگاهی فرهیختگان دردآشنای بومی و فراهم کردن اتاق فکر از اهم این اهداف است./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات