۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۶۹۸۷۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد؛

ضرورت بکارگیری ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای معرفی هرچه بیشتر مکتب اسلام

​رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بر معرفی هرچه بیشتر مکتب اسلام و اهل بیت(ع) با استفاده از ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی تاکیدکرد.
هرمزگان

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن بیان جایگاه، اهمیت و نقش سازمان تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف و ماموریت های حزه فرهنگ دینی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی مردمی و برخاسته از متن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در سال های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه تصریح کرد: امروزه این دو نهاد مقدس در کنار هم و با استفاده از ظرفیت های یکدیگر در مسیر اشاعه فرهنگ غنی اسلام، تعمیق باورهای دینی و بیان زلال معارف اهل بیت(ع) کوشا هستند به گونه ای که مردم به عملکرد این دو نهاد به خصوص سازمان تبلیغات اسلامی امیدوارند.

حجت الاسلام میرزایی بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی دارای ظرفیت های فراوانی از جمله علما و روحانیون، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی و انجمن های اسلامی است که می توان از این ظرفیت در راستای شناساندن هرچه بیشتر مکتب اسلام و اهل بیت(ع) بهره جست.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ابرازداشت: این اداره کل یکی از نهادهای انقلابی و مردمی است که تاکنون از امکانات و ظرفیت های خود در راستای رشد و اعتلای فرهنگ دینی، جذب مردم به مساجد و زمینه سازی برای تحقق آرمان های امام راحل و رهبری بهره جسته است.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بدنه مردمیب در ارتباط بوده و توانسته از وجود هیئات مذهبی، مداحان، کانون های فرهنگی و انجمن های اسلامی در جهت اطلاع رسانی دینی استفاده کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با توجه به ماهیت مردمی و دینی که داراست در دوره مدیریت جدید توانسته با ورود به فضای مجازی و مدیریت آن در مسیر هدایت و مدیریت هرچه بهتر برگزاری مراسم انقلابی اقدام کند./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات