۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۶۹۸۶۶
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی:

تقویت تعامل با حوزه سبب اثر بخشی فعالیت های دولت می شود

نماینده حضرت آ‌یت الله سیستانی در ایران گفت: گسترش و تعمیق تعامل دولت با مراجع و روحانیت می‌تواند اثربخشی تلاش‌ها برای مقابله با توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان را ارتقاء دهد.
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی در ایران در دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به توطئه‌های دشمنان در منطقه برای معرفی چهره‌ای غلط از مسلمانان در جهان، با تأکید بر لزوم اتخاذ تدابیر مناسب در مقابل این اقدامات، گفت: لازم است، ضمن حفظ و تقویت وحدت و همدلی میان مسلمانان در راستای مقابله با اسلام‌هراسی و بویژه شیعه‌هراسی، تلاش‌های مؤثر و جدی انجام دهیم.

وی با تشکر از توجه و ارتباط مطلوب دولت با مراجع معظم تقلید و حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: گسترش و تعمیق تعامل دولت با مراجع و روحانیت می‌تواند اثربخشی تلاش‌ها برای مقابله با توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های دشمنان را ارتقاء دهد.

دکتر محمود واعظی نیز در این دیدار با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به اعتبار حضور یک نفر از خانواده روحانیت در رأس آن خود را متعلق به حوزه‌های علمیه و روحانیت می‌داند ، گفت: در دولت تدبیر و امید تلاش زیادی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در راستای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و گسترش اسلام‌هراسی داشته‌ایم و توفیقات بزرگی نیز به دست آورده‌ایم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تأکید بر اهمیت جایگاه و نقش مراجع و حوزه‌های علمیه در تقویت همدلی و وحدت بین مسلمانان، بر آمادگی دولت برای تعامل و همکاری در این زمینه با مراجع و علما تأکید کرد.

ارسال نظرات