۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۶۹۸۴۱
امام جمعه موقت بیرجند:

دولت به وضعیت بازار رسیدگی کند| باید با مفسدان اقتصادی برخورد شود

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید مسؤولان در میان مردم حضور داشته باشند و وضعیت اقتصادی بازار را مشاهده کنند، گفت: چرا باید وضعیت اقتصادی بازار اینگونه باشد؟ چرا باید جوان ۳۱ ساله‌ای با خرید هزاران سکه یک شبه میلیاردها تومان سوءاستفاده کند؟ چه کسی باید به این مشکلات رسیدگی کند؟
نصیرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مجید نصیرایی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: جوانان ایرانی روزهای اخیر در مسابقات جام جهانی به خوبی درخشیدند و مردم را با این درخشش خوشحال کردند.

وی گفت: تیم ملی فوتبال ایران به مراحل بالاتر صعود نکرد اما مردم و کارشناسان بین‌المللی بازی های خوب آن ها را تحسین و تمجید کردند و رهبر معظم انقلاب نیز دو مرتبه پیام به تیم ملی دادند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: جوانان نشان دادند اگر به درستی برنامه ریزی صورت بگیرد و به آن ها اعتماد شود می توانند موفقیت های بسیاری برای کشور به ارمغان بیاورند.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نیز جوانان با داشتن ایمان و اخلاص در مقابل قدرت های جهان ایستادگی کردند و به خودباوری رسیدند.

وی به وضعیت موجود در بازار اشاره کرد و ادامه داد: قیمت ها در بازار رو به افزایش است و متاسفانه انگار مسؤولان دولتی و مجلس در جامعه زندگی نمی کنند و از وضعیت بازار خبر ندارند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید مسؤولان در میان مردم حضور داشته باشند و وضعیت اقتصادی بازار را مشاهده کنند، خاطرنشان کرد: چرا باید وضعیت اقتصادی بازار اینگونه باشد؟ چرا باید جوان 31 ساله‌ای با خرید هزاران سکه یک شبه میلیاردها تومان سوءاستفاده کند؟ چه کسی باید به این مشکلات رسیدگی کند؟

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه باید با مفسدان اقتصادی برخورد شود، اظهار کرد: مردم هر جایی از انقلاب اسلامی که لازم بوده، حضور انقلابی پیدا کردند و به وظیفه خود عمل کردند و امروز نوبت مسؤولان است که به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: مردم باید در چه زمانی وضعیت کنونی بازار را تحمل کنند؟ متاسفانه در بازار جنس یک ساعته فروخته می شود زیرا قیمت ها نوسان دارد و رو به افزایش است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه انسان از کسانی که اسم خود را مسؤول گذاشتند و به وظایف خود عمل نمی کنند شرم و حیا می کند، گفت: دشمنان که قصد ضربه زدن به نظام اسلامی دارند بدانند مردم نه تنها پوزه آن ها بلکه گردن آن ها را خرد خواهند کرد.

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به سالروز جنگ احزاب در سال پنجم هجری، عنوان کرد: خداوند متعال می فرماید مسلمانان نباید جنگ احزاب را فراموش کنند؛ کفار در جنگ احزاب جمع شدند تا اصل نظام و اسلام را از بین ببرند.

وی بیان کرد: مسلمانان در این جنگ ایستادگی و مقاومت کردند از این رو خداوند متعال نیز از جایی که گمان نمی کردند باد یا سپاهی را فرستاد که رعب و وحشت در دل کفار ایجاد کرد و آن ها با ذلت شکست را پذیرفتند./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات