۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۶۹۷۵۶
یادداشتک؛

"مخاطب بایدها"

سپاس از مطالبه گری به حق رییس جمهور؛ اما مطالبه گری کار ماست و اجرا از شما. نگرانم که جای مطالبه گر با مجری عوض شود.
حسن روحانی رییس جمهور

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا،‌ رئیس جمهور محترم در دیدار با مدیران اجرایی کشور سخنرانی کردند که به طور زنده از شبکه خبر پخش شد. اولا تشکر می کنیم از مواضعی که آقای دکتر روحانی داشتند و قصد تغییر در روند اجرائیات را گوشزد کردند اعم از سفرهای خارجی، تولید، اشتغال و... اما چند نکته را باید متذکر شویم تا قول ها و تعهداتی که تا کنون شنیده ایم اجرایی شود.

5 سال از ریاست جمهوری جناب آقای دکتر روحانی می گذرد و لفظ «باید» ‌زیاد از ایشان در سخنرانی هایشان شنیده شده است و البته هنوز هم ادامه دار است. سال گذشته در دیدار هیات دولت با رهبرمعظم انقلاب، گزارشاتی از شروع به کار دولت دوازدهم در محضر حضرت آقا توسط آقای روحانی قرائت شد که بایدهای زیادی در کلمات ایشان وجود داشت.

رهبرمعظم انقلاب نیز با تایید اینکه این کارها حتما انجام گیرد به نکته مهمی اشاره کردند که احساس می شود باز برای آقای روحانی می بایست تکرار شود. حضرت آقا فرمودند که مخاطب این بایدها کیست؟‌خود آقای رئیس جمهور!

ما با همه نقدهایی که به عملکرد دولت داریم حاضریم کمر همت ببندیم و پشت دولتمان بایستیم. امروزه وضعیت اقتصادی به گونه ای است که هفت سال از رهنمودهای داهیانه رهبرمعظم انقلاب می گذرد و هرساله شعارسال با بحث اقتصاد و اقتصاد مقاومتی گره خورده است اما هرسال دریغ از پارسال!

آخرین سخنان شما پیرامون مسائل اقتصادی کشور سخنان امیدبخشی بود اما باز سوالمان این است که جناب آقای رئیس جمهور شما، خود مخاطب عمل به این بایدها هستید.

سپاس از مطالبه گری به حق شما اما، مطالبه گری کار ماست و اجرا از شما. نگرانم که جای مطالبه گر با مجری عوض شود!

در سخنرانی اخیر خود، بیش از 25 بار از لفظ «باید»‌استفاده کردید و خوب این گوی و این میدان! شما به همین بیش از 25 بایدی که گفتید عمل کنید ما هم با تمام انتقاداتی که به عملکرد دولتتان دارید شما را همراهی می کنیم.

آن روزی که از بگم بگم های دولت وقت ناراحت می شدیم، امروز هم از باید باید گفتن شما ناراحتیم!

سانتفریوژها به خاطر باغ برجام از چرخش افتاد خواهشا نگذاریم چرخ نیمه پنچر معیشت مردم از چرخیدن بایستد.

از شما سپاسگزاریم به خاطر اعلام لیست وارد کنندگان خودرو با ارز دولتی، الان وقت اعلام نام مفسدین اقتصادی است تا التهاب وضعیت اقتصاد کشور از بین برود.

حرکت پرشتاب انقلاب روی دوش این مردم قدرشناس در حال پیشرفت است، مردم چشم به راه عملکرد انقلابی شما نظیر سخنان ارزشمندتان در سوئیس هستند.

آقای دکتر روحانی، امروز جنگ جنگ اقتصادی است و اتاق آن هم وزارت خزانه داری آمریکاست. ما با تمام توان پشت نماینده امت اسلامی ایران ایستاده ایم، محکم و استوار به وعده آخرین سخنرانی تان عمل کنید.

دشمنان منتظرند تا خللی در روند پیشرفت انقلابمان حاصل شود؛ اما بی تردید با مدیریت الهی گونه رهبر انقلاب اسلامی و همچنین تحقق مطالبات مردم عزیز مان از دولت منتخب، دشمنان ناکام گشته و اهداف خدمت مردم تحقق می یابد. ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم./829/پ۲۰۰/س

ارسال نظرات