۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۶۹۵۹۴
مدیر گروه تبلیغی جهادی انصار المهدی المنتظر:

تبلیغ سبب برکت علم می شود

مدیر گروه تبلیغی جهادی انصار المهدی المنتظر گفت: طلاب زیادی هستند که در طول تحصیل به تبلیغ نپرداختند و پس از گذشت چند سال خود به متضرر شدنشان اذعان می کنند، در حالی که پرداختن به تبلیغ سبب برکت در علم می شود.
اردوی جهادی تبلیغ در مناطق محروم

حجت الاسلام حسین بهاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اخلاص را مهم ترین شاخصه یک مبلغ جهادی دانست و اظهار داشت: تبلیغ جهادی یعنی مبلغ مخلصانه وارد کار شود و بدون هیچ انتظاری تبلیغ کند. کار برای خدا خستگی ندارد.

وی گفت: تخصص دیگر مؤلفه ای است که مبلغ جهادی موفق باید دارا باشد، مبلغ جهادی باید نسبت به کارش تخصص داشته باشد و سواد و تخصص کافی نیاز است. خوش رفتاری و صبر در برخورد با جامعه و مسؤولین، مؤلفه دیگر مورد نیاز مبلغ جهادی است..

مدیر گروه تبلیغی جهادی انصار المهدی المنتظر با اشاره به تأثیرات گسترش فرهنگ جهادی تصریح کرد: این فرهنگ زمانی اتفاق می افتد که شخص دلسوزانه کار کند و کاری که برای خدا باشد تأثیرگذار خواهد بود.

وی جهادی بودن را دلسوزانه و مخلصانه کار کردن عنوان کرد و افزود: کار مخلصانه به دلیل این که برای خدا است، اثرات خاص خودش را دارد، بنابراین وقتی که انسان صادقانه کار کند، خدا این اخلاص را در دل مردم می اندازد.

حجت الاسلام بهاری در خصوص وضعیت امروز تبلیغ جهادی در کشور اظهار داشت: همیشه این طور بوده که با جیب خالی نمی توان کار کرد؛ برای انجام کار فرهنگی باید بودجه کار فرهنگی در اختیار باشد و نبود بودجه فرهنگی کافی در عدم موفقیت کارساز است، اما در عین حال نباید ناامید بود اما این مشخصه مهمی است.

وی با اشاره به تأمین و در اختیار قرار دادن بودجه کافی در اختیار عناصر فرهنگی توسط مسؤولان گفت: متصدیان فرهنگی جامعه باید بودجه فرهنگی کافی در اختیار جوانان قرار دهند و جوانان جهادی این بودجه را در راستای انجام کارهای فرهنگی انجام می دهند.

مدیر گروه تبلیغی جهادی انصار المهدی المنتظر تصریح کرد: کسی که مخلصانه برای خدا کار کند، خدا روزی او را می رساند و به زمان و فکرش برکت می دهد و سبب می شود که با زمان کم برای تحصیل بیشترین بهره را ببرد و گویا خداوند متعال مسیر را برای انسان باز می کند.

وی به پشیمانی نپرداختن به تبلیغ پرداخت و خاطرنشان کرد: طلاب زیادی هستند که در طول تحصیل به تبلیغ نپرداختند و پس از گذشت چند سال خود به متضرر شدنشان اذعان می کنند در حالی که تبلیغ سبب برکت در علم می شود. مبلغ باید با توجه به مقدار سواد خود تبلیغ کند./822/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات