۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۶۹۵۸۷
استاد حوزه علمیه:

حضور علما سدی محکم در برابر فتنه های دشمنان است

استاد حوزه علمیه همدان گفت: کسی که از اصل دین برگردد تمام اعمالش تباه خواهد شد و تا زمانی که علما در بین مردم هستند اجازه این کار را به دشمنان اسلام نخواهند داد.
مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور در همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام حسن طاهری، استاد حوزه علمیه همدان، عصر امروز در مراسم یادبود حجت الاسلام حاتم پور که در مسجد مدرسه آیت الله آخوند برگزار شد با اشاره به شهادت همه موجودات عالم در روز قیامت گفت: باید سعی کنیم با توکل به خدا و تمسک به اهل بیت و قرآن از گناه دوری کنیم.

وی ادامه داد: زمین یکی از شاهدان روز قیامت است بسیار عالی است که بتوانیم در قسمت های مختلف زمین به عبادت و راز و نیاز با خدای خود بپردازیم تا قسمت های مختلف آن به شهادت فرد بپردازد.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: شاهدان محشر بدون ملاحظه منفعت دیگران همه آنچه را که اتفاق افتاده است بدون کم یا زیاد کردن آن شهادت می دهند همانند آنکه همان لحظه اتفاق در حال رخ دادن است.

وی انجام گناه را دلیل دور شدن برکات از زندگی انسان دانست و گفت: در بسیاری از متون دینی ما حتی فکر کردن به انجام گناه را عمل زشتی عنوان کرده اند.

حجت الاسلام طاهری از گناه به عنوان موجودی موذی یاد کرد و افزود: گناه بنده را احاطه می کند و فاصله او با خدا را زیاد می کند اما مومنان باید سعی کنند با انجام کارهای خیر توشه ای عالی برای قیامت خود بفرستند.

وی با اشاره به شخصیت حجت الاسلام حاتم پور تصریح کرد: باید قدر اساتید بزرگی که در کنار ما حضور دارند را در زمان حیاتشان بدانیم و به جایگاه آن ها بی احترامی نکینم.

استاد حوزه علمیه همدان حضور علما دینی را گامی استوار برای مقابله با دشمنان دانست و گفت: دشمنان اصل عقاید را هدف قرار داده اند و نسل جوان نباید به حرف های بیهوده این افراد گوش دهند.

وی تاکید کرد: کسی که از اصل دین برگردد تمام اعمالش تباه خواهد شد و تا زمانی که علما در بین مردم هستند اجازه این کار را به دشمنان اسلام نخواهند داد./979/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات