۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۶۹۵۸۶
رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور:

روحانیان مهم‌ترین نیروهای انقلابی در کاهش آسیب های اجتماعی هستند

حجت الاسلام گواهی با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، ائمه جماعات مساجد و روحانیان را مهم‌ترین نیروهای انقلابی برای حل این مشکلات و آسیب‌ها برشمرد.
حجت الاسلام گواهی

به گزارش خبرگزاری رسا، گردهم‌آیی ائمه جماعات مساجد شهر تهران با حضور آیت‌الله سیدهاشم حمیدی؛ عضو شورای مرکز جامعه روحانیت مبارز تهران و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، و تعدادی از طلاب و روحانیان این شهر در مسجد انصارالحسین(ع) خیابان نیروی هوایی تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور در این نشست با اشاره به اهمیت مساجد در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، به تبیین دسیسه‌های دشمنان در تخریب جایگاه روحانیت در جامعه پرداخت.

رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور همچنین با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، ائمه جماعات مساجد و روحانیان را مهم‌ترین نیروهای انقلابی برای حل این مشکلات و آسیب‌های برشمرد.

بنا بر این گزارش، آیت‌الله سید هاشم حمیدی، نیز خدمات مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و تقویت پیوند مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران را انکارناپذیر خواند و گفت: ائمه جماعات مساجد و مبلغان و استادان حوزه علمیه باید برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان قسم خورده کشور به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، تلاش شبانه ‌وزی داشته باشند./۹۶۹/د103/ب1

ارسال نظرات