۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۵۶۹۵۵۸
نماینده مجلس شورای اسلامی:

آمریکا با جریان‌سازی در بازار نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد

قاضی زاده هاشمی گفت: آمریکایی‌ها هنوز ملت ایران را نشناختند که تا چه حد از منافقین متنفر هستند بر همین اساس نمی‌توانند با تحریم، جریان‌سازی در بازار یا حمایت از چند گروهک تروریستی به اهداف شوم خود دست یابند.
قاضی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید احسان قاضی زاده هاشمی رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم هفت تیر که در مجموعه فرهنگی سرچشمه سخنرانی کرد، گفت: سال گذشته جان بولتون وعده داده بود که سال 2018 مراسم اجلاسیه منافقین را در ایران برگزار خواهد کرد آنها با این تحلیل نادرست نشان دادند که هنوز مردم ایران را نشناختند.

وی با بیان اینکه گروهک منافقین بین مردم ایران هیچ جایگاهی ندارد، عنوان کرد: دشمنان با تحلیل‌های سیاسی نادرست خود در تلاش هستند از مشکلات اقتصادی سوء استفاده کرده و نظام کشورمان را تغییر دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات منافقین در ایران، اظهار داشت: شاید نسل امروز نسبت به حوادث اوایل انقلاب اطلاعات کافی را نداشته باشند بر همین اساس ما باید نسل کشی و جنایات منافقین را برای آنها همواره بیان کنیم چراکه آنها در صدد تطهیر چهره پلید خود هستند.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه امروز تروریست‌های دست پرورده غرب به سوی خود آنها بازگشته است، ابراز کرد: گروهگ منافقین و تروریست‌ها همچون غده سرطانی برای آمریکا هزینه دارند؛ کشور آلبانی هر ساله برای سرپناه دادن به گروهک منافقین از آمریکا پول دریافت می‌کند.

وی افزود: گروهک منافقین همواره گوش به فرمان آمریکا هستند که در کشورها به ویژه ایران دست به هر جنایتی بزنند؛ ترور دانشمندان هسته‌ای ما و تحریک قومیت‌ها علیه یکدیگر در فضای مجازی تنها بخش کوچکی از فتنه‌گری این گروه‌های خبیث است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق بشر ابزار آمریکا برای رسیدن به اهداف پلید خود است، ابراز کرد: آمریکایی‌ها هنوز ملت ایران را نشناختند که تا چه حد از منافقین متنفر هستند بر همین اساس نمی‌توانند با تحریم، جریان‌سازی در بازار یا حمایت از چند گروهک تروریستی به اهداف شوم خود دست یابند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه خانواده قربانیان ترور می‌توانند در مجامع بین‌المللی علیه گروهک تروریستی اعلام جرم و شکایت داشته باشند، گفت: باید جنایات منافقین مستندسازی و به لحاظ حقوقی پیگیری شود ما در مجلس این مساله را پیگیر هستیم اما برای موفقیت بیشتر نیاز به هم افزایی و هماهنگی بیشتر بین نهادهای مختلف حقوق بشری در داخل کشور است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی مجلس بیان داشت: چند تن از عوامل تروریستی مجلس به هلاکت رسیدند امیدواریم احکام عوامل دیگر هم به اجرا برسد./۸۱۳/پ202/ب1

ارسال نظرات