۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۶۹۵۲۶
آیت‌الله صفایی بوشهری:

مهمترین عامل پیشرفت، بقا و حرکت نظام رهبری هوشمندانه آیت‌الله خامنه‌ای است

امام جمعه بوشهر به هدایت سکان انقلاب در طوفان‌های سخت از سوی رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین عامل پیشرفت، بقا و حرکت نظام، رهبری هوشمندانه آیت‌الله خامنه‌ای است.
صفایی بوشهری

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تحلیل الگوی مدیریت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و انقلابی رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: ساختار اندیشه رهبر معظم انقلاب برگرفته از متون فاخر ثقلین است؛ بر این اساس عقلانیت سیاسی دینی رهبر معظم انقلاب منطبق بر قرآن و سیره امامان معصوم علیهم‌السلام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید بر این‌که اقتدار جهان اسلام محصول دینی سیره رهبر معظم انقلاب است، گفت: محرومان و آزادی خواهان جهان بشری چشم به‌نظام اسلامی دوخته تا جایی که شکست استکبار و آزادی مردم از ظلم و ستم جهان استکبار از مهم‌ترین افق‌های انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه بوشهر الگوی مدیریت رهبر معظم انقلاب را زمینه تحقق اهداف اسلام در راستای پیشرفت‌های فرهنگی؛ سیاسی، علم و فناوری، اجتماعی و دفاعی دانست و گفت:  قطعاً وقتی خداوند برای فردی مقدر می‌کند که به ساحت رهبری و ولایت‌فقیه داخل شود، تمام شرایط و مقتضیات این الگو از مدیریت را به وی عطا کرده است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت در سیره رهبر معظم انقلاب ایمان، توکل  و خدامحوری موج می‌زند؛ بر این مدار تجربه انقلاب نشان داده است که رهبر معظم انقلاب در عرصه هدایت نظام هوشمندانه نظام اسلام تصمیمات حکومتی و دینی را اعمال می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به این‌که اداره اجتماعی رهبری معظم انقلاب نشان از سلامت، هوشمندی و آینده‌پژوهی آیت‌الله خامنه‌ای دارد، گفت: دین‌مداری و مردم‌داری رهبری معظم انقلاب در کنار اسلام‌خواهی دو بال هدایت هوشمندانه امت اسلام در زمان غیبت کبرا شده است.

وی ادامه داد: باید اعتراف کرد که در زمان غیبت کبرا نوع دانش مدیریتی و مدیریت اجرایی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تاریخ بی نطیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر به هدایت سکان انقلاب در طوفان‌های سخت از سوی رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و عنوان داشت: موازین و قواعد اسلام در سطح کلان از سوی رهبر معظم انقلاب اعمال‌شده است؛ بر این اساس مهم‌ترین عامل پیشرفت، بقا و حرکت نظام رهبری هوشمندانه آیت‌الله خامنه‌ای است./837/ت302/ب1

ارسال نظرات