۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۶۹۵۲۰
مدیر حوزه علمیه اردبیل:

درایت رهبری هویت و اقتدار نظام اسلامی را تثبیت کرده است

مدیر حوزه‌ علمیه اردبیل استراتژی نظامی و سیاسی رهبر انقلاب در جریان جبهه مقاومت را نماد درایت الهی ایشان دانست و گفت: امروز به برکت این تصمیم افزون بر نجات سوریه و لبنان دامنه‌های مرزی‌های سیاسی ایران توسعه جدی پیدا کرد.
حجت‌الاسلام مهدی نوروزی  رئیس حوزه علمیه استان اردبیل

حجت‌الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به توصیف الگوی مدیریت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و انقلابی رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: تجربه انقلاب اسلامی ایران نشان داده است که موضع‌گیری‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب منطبق بر سیره امام راحل و منطبق بر سیره امامان معصوم علیهم‌السلام است.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با تأکید بر این‌که ولایت‌فقیه ادامه سیره امامان معصوم علیهم‌السلام است، ابراز داشت: آینده‌نگری ویژه رهبر معظم انقلاب زمینه تأثیرپذیری جهان بشری از انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.

وی ادامه: باید توجه داشت برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن علیه نظام اسلامی و جریان مقاومت انجام داده است همواره با یک تدبیر و فرمان رهبر معظم انقلاب محو شده است.

حجت‌الاسلام نوروزی در ادامه به محبوبیت رهبر معظم انقلاب در جهان امروزی اشاره کرد و گفت: دشمن برای تقابل با این مقبولیت تلاش می‌کند که کارنامه رهبری معظم انقلاب را لکه‌دار کند این در حالی است که اطرافیان و منصوبان رهبری معظم انقلاب باید با هوشیاری از این حریم و هویت صیانت کنند.

مدیر حوزه علمیه اردبیل دولت و قوه قضائیه را در برابر رهبر معظم انقلاب و ولایت‌فقیه مسؤول دانست و اظهار داشت: هرجایی که دولتمردان و سیاست مردان جمهوری اسلامی بر مدار روش و سیره رهبری معظم انقلاب عمل کرده‌اند موفقیت و پیروزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام نوروزی برجام را از مصادیق کج روی از مسیر رهبری معظم انقلاب توصیف کرد و گفت: تصمیم‌گیری‌های رهبر معظم انقلاب متکی بر نصوص ثقلین بوده و همواره زمینه سرافرازی ملت ایران در برابر دید جهانیان بوده است.

مدیر حوزه علمیه اردبیل استراتژی نظامی و سیاسی رهبر معظم انقلاب در جریان جبهه مقاومت را نماد درایت الهی ایشان دانست و گفت: امروز به برکت این تصمیم افزون بر نجات سوریه و لبنان دامنه‌های مرزی‌های سیاسی ایران توسعه جدی پیدا کرده است./837/ت302/ب1

ارسال نظرات