۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۶۹۴۵۱
امام جمعه تبریز:

مسؤولان به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این‌که بیشترین توصیه رهبر انقلاب و امام راحل در خصوص مردم و توجه به جوانان است، گفت: مسؤولان به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته باشند.
دیدار معاون وزیر با آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: موفقیت جوانان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این‌که اهمیت به دانش، خلاقیت، انرژی و ابتکار جوانان عامل تعالی نظام در عرصه های مختلف است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام بیشترین توجه را به قشر جوان کشور دارند و با راهبرد جنگ نرم خاکریزهای اعتقادی آنها را هدف قرار داده اند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه توجه به مقوله پرکردن اوقات فراغت جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: برنامه ریزی در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و تشویق جوانان در این جهت باید جزء اولویت وزارت ورزش و جوانان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه بیشترین بیانات رهبر معظم انقلاب و امام راحل در خصوص مردم و توجه به جوانان هست خاطرنشان کرد: اهمیت موضوع جوانان ضرورت همراهی مسؤولان با جوانان و کسب موفقیت های روزافزون آنها بیشتر کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر حمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش استان گفت: جوانان آذربایجان شرقی در اکثر رشته های ورزشی سرآمد ورزشکاران کشور هستند و در این میان تیم تراکتورسازی تبریز که پرشورترین هواداران را دارد، در مقطع کنونی به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز دارد.

همچنین در این دیدار محمد مهدی تندگویان، معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان به ارایه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های حوزه کاری خود پرداخت./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات