۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۶۹۴۳۶
حجت الاسلام عباس زاده:

برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه لرستان

معاون فرهنگی اوقاف لرستان از آغاز طرح اوقات فراغت ویژه نسل نو در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح با محوریت طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه برگزار می شود.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، عصر امروز در نشست مشترک اوقاف و امور خیریه با حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: حضور مبلغان در جامعه و در بقاع متبرکه فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ وقف است.

وی افزود: فعالیت تبلیغی مبلغان در بقاع متبرکه با محوریت و هدایت نیت واقفان به سمت نیازهای جامعه صورت می گیرد.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان در ادامه به آغاز اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره و عنوان کرد: طرح اوقات فراغت با عنوان نشاط معنوی در بقاع متبرکه و با محوریت برنامه های دینی، فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.

وی از اعزام مبلغان به بقاع متبرکه خبر داد و گفت: در اجرای طرح فراغتی ویژه نسل جوان و نوجوان با رویکرد اعتقادی و معرفتی خواهند داشت.

حجت الاسلام عباس زاده گفت: طرح «مبلغ بومی» از دیگر برنامه های تبلیغی است که در برخی از بقاع متبرکه برگزار می شود و در این طرح خواهران و برادران مبلغ در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، گسترش فرهنگ وقف، آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت دارند.

وی در پایان به انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف لرستان اشاره و عنوان کرد: انعقاد این تفاهم نامه امری مهم در جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به برنامه های قرآنی می شود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات