۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۶۹۳۴۷

نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «آشنایی با معارف قرآن تفسیر موضوعی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «آشنایی با معارف قرآن تفسیر موضوعی با عنوان قصه های قرآن» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
جلد اول کتاب «آشنایی با معارف قرآن تفسیر موضوعی با عنوان قصه های قرآن»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «آشنایی با معارف قرآن تفسیر موضوعی با عنوان قصه های قرآن» اظهار داشت: قصه یا داستان از مهم ترین ابزار های انتقال مفاهیم و پیام هاست. قرآن نیز که آخرین کتاب آسمانی و برای هدایت بشر است، دربردارنده داستان هایی است که بی تردید هدف از آنها عبرت آموزی و آگاه شدن انسان‌ها از آنچه بر انبیا و اقوام پیشین گذشته، است.

وی گفت: در این کتاب، ابتدا ویژگی های قصه های قرآنی بیان شده و سپس به داستان های پیامبران در قرآن، به تفکیک و با توجه به برجستگی های روایی آن پرداخته شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی جلد اول «آشنایی با معارف قرآن تفسیر موضوعی با عنوان قصه های قرآن» پرداخت و گفت: این کتاب نوشته صالح قنادی است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و انتشارات مرکز بين المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) آن را منتشر کرده است.

وی تصریح کرد: جلد اول «آشنایی با معارف قرآن تفسیر موضوعی با عنوان قصه های قرآن» در 239 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 115000 ریال در سال 1393 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 28000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده، با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات