۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۶۹۲۴۶
حجت الاسلام پنام عنوان کرد؛

۱۲۰ اثر پژوهشی طلاب لرستانی در حال ارزیابی است

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به ارسال آثار پژوهشی طلاب به دبیرخانه جشنواره گفت: پس از ارزیابی اجمالی ۱۲۰ اثر پژوهشی طلبه ها به مرحله ارزیابی تفضیلی راه یافته است.
پژوهش

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مراحل برگزاری جشنواره علامه حلی در لرستان بیان داشت: جشنواره پژوهشی علامه حلی امسال برای دومین سال به صورت استانی در لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به ارسال آثار پژوهشی طلاب به دبیرخانه جشنواره پژوهشی علامه حلی افزود: ارزیابی آثار در دو مرحله اجمالی و تفصیلی صورت می گیرد و مرحله اجمالی به پایان رسیده است.

حجت الاسلام پنام با بیان اینکه پس از ارزیابی اجمالی 120 اثر پژوهش طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران لرستان به مرحله ارزیابی تفصیلی راه یافته است، عنوان داشت: این آثار از سوی اساتید پژوهش در حال ارزیابی و بررسی است.

وی در ادامه یادآور شد: افتتاحیه دومین جشنواره استانی پژوهشی مهر ماه سال جاری در لرستان برگزار خواهد شد و از آثار پژوهشی برتر طلاب و مدیران موفق در امر پژوهش تجلیل می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان هدف از برگزاری جشنواره پژوهشی را هدایت صحیح فعالیت پژوهشی طلاب به سمت نیازهای جامعه و تقویت روحیه پزوهشی این قشر عنوان کرد.

وی پژوهش را پایه و اساس فعالیت طلاب عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره پژوهشی فرصتی برای ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین طلاب در انجام فعالیت های پژوهشی است./9451//۳۰۳/خ 

ارسال نظرات