۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۶۹۱۵۸
مجری دوره تربیت طلبه انقلابی درخوزستان خبر داد؛

پیش بینی شرکت ۶۰۰ طلبه در دومین دوره تربیت طلبه انقلابی

مجری دوره تربیت طلبه انقلابی در خوزستان از پیش بینی شرکت ۶۰۰ طلبه در دومین دوره تربیت طلبه انقلابی خبر داد.
طلبه انقلابی

حجت الاسلام سیدحسین مرادپور، مجری دوره تربیت طلبه انقلابی درخوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دومین دوره تربیت طلبه انقلابی اظهار داشت: فصل سوم از دوره تربیت طلبه انقلابی به صورت متمرکز برای طلاب همه سطوح مدارس شهرستان اهواز از 9 تا 25 تیرماه در مدرسه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.

مجری دوره تربیت طلبه انقلابی در خوزستان عنوان داشت: مباحث معرفتی و همایش هایی با موضوع های بصیرتی، گفتمان امام و رهبری، مباحث سیاسی و اقتصادی روز ایران و جهان محور اصلی دوره هستند.

حجت الاسلام مرادپور خاطرنشان کرد: برخی حوزه های شهرستان ها در صورت تمایل، می توانند در دوره شرکت کنند چنانکه سال گذشته طلاب مدرسه علی بن موسی الرضا(ع) اندیکا شرکت کرده بودند.

وی گفت: پیش بینی ما بر آن است که همچون سال گذشته 600 طلبه در دوره تربیت طلبه انقلابی شرکت کنند و در این باره برای تدریس از اساتید بومی و برای همایش ها از اساتید غیربومی دعوت می کنیم.

مجری دوره تربیت طلبه انقلابی افزود: برای تدریس دروس معارف، گفتمان امام و رهبری و مهارت های تبلیغی از اساتید برجسته استانی استفاده می شود.

شایان ذکر است؛ دوره تربیت طلبه انقلابی طی ۱۰ سال در خوزستان برگزار می شود و تابستان سال گذشته نخستین دوره آن از 20 تیرماه تا 5 مردادماه در مدرسه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات