۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۶۹۱۴۳
امام جمعه زاغه:

مدیریت صحیح رهبری نجات دهنده کشور از مشکلات و بحران ها است

امام جمعه زاغه گفت: رهبری در طول ۲۹ سال زعامت و رهبری با مدیریت هوشمندانه کشور را از بحران ها و مشکلات زیادی عبور دادند و این مدیریت رهبری راه نجات کشور و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.
رهبر انقلاب

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پس از رحلت امام راحل از مسائل مهمی که برای کشور پیش آمد بحث هسته ای بود و رهبری این موضوع را به خوبی مدیریت کرد.

وی با اشاره به مدیریت صحیح رهبری در بحث هسته ای افزود: آمریکا زمانی که متوجه شد به اهداف خود نمی رسد از برجام خارج شد و به سرانجام رسیدن بحث هسته ای نتیجه مدیریت صحیح رهبری است.

حجت الاسلام زینی وندیان بحث داعش و حمله به سوریه را از دگر مسائلی عنوان کرد که با مدیریت مدبرانه و هوشمندانه رهبری پشت سرگذاشته شد و خاطرنشان کرد: هدف داعش از حمله به سوریه ایران بود و رهبری فرمودند که سوریه باید حفظ شود، نابودی داعش نتیجه مدیریت رهبری بود.

وی فتنه 88 را از دیگر بحران هایی عنوان کرد که ایران با آن مواجه شد و تمام دنیا در برابر ما ایستادگی کرد و این موضوع و فتنه باز هم با مدیریت تیزبینانه رهبری خنثی شد.

امام جمعه زاغه حفظ انقلاب و آرمان های انقلاب را از اهداف و راه امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب راه امام راحل را ادامه می دهند.

وی یادآور شد: رهبری به عنوان سکاندار انقلاب، همواره کشور را در طول این 29 سال زعامت و رهبری در برابر توطئه های زیادی با مدیریت صحیح حفظ کردند.

حجت الاسلام زینی وندیان خاطرنشان کرد: پشتیبانی و حرکت مردم در مسیر ولایت از دیگر عوامل پیروزی کشور در زمینه های مختلف و مقابله با بحران ها است.

وی افزود: مردم همواره در عرصه های مختلف به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند و با حضور در صحنه های انقلاب پیروی از مسیر ولایت و رهبری را اعلام و همواره توطئه های دشمن را در هر زمینه ای خنثی می کنند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات