۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۶۹۱۴۱
حجت الاسلام موسوی:

عمل به فرمایشات رهبری توطئه دشمن را خاموش می کند

رییس حوزه علمیه الشتر وجود ولایت فقیه را از برکات انقلاب خواند و گفت: رهبری در طول عمر انقلاب کشور را از مشکلات و بحران های بزرگی نجات داده و همواره عمل به فرمایشات ایشان توطئه دشمن را در نطفه خاموش می کند.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه و رییس حوزه علمیه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از برکات انقلاب نعمت ولایت فقیه است که با بیعت حداکثری مردم در پرتو رهبری بنیانگذار انقلاب محقق شد.

وی افزود: پس از ارتحال امام راحل سکان حاکمیت در عصر غیبت امام زمان(عج) به دست توانای رهبری رقم خورد و این نوع رهبری و مدیریت رهبری پس از امام راحل از الطاف الهی برای ملت ایران است.

امام جمعه الشتر به اعتراف دوست و دشمنان انقلاب اشاره و عنوان کرد: امام خامنه ای کسی است که انقلاب را از پرتگاه و سختی ها نجات داد و به خوبی مدیریت کرد، توطئه دشمنان را در نطفه خفه و امید را به آزادگان مخابره کردند.

وی در ادامه بیان داشت: به خود می بالیم که به عنوان سربازان ولایت در این عصر از نعمت ولی فقیه برخورداریم و امیدواریم بتوانیم در صف سربازی ولایت و خط تبعیت از رهبر معظم انقلاب به سمت آرمان های انقلاب گام برداریم.

حجت الاسلام موسوی به الگوی مدیریتی رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: پیروی از این الگو به ویژه در مقام عمل موجب رفع مشکلات کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی، انقلابی، اجتماعی و فرهنگی می شود.  

وی با اشاره به مدیریت صحیح رهبری که در طول این سال ها کشور را در مواجهه با مسائل حساس عبور دادند، اظهار داشت: فرمایشات رهبری چراغ راه مسؤولان و مردم است و راه خنثی سازی توطئه دشمن در هر زمینه ای عمل به فرمایشات رهبری است.

رییس حوزه علمیه الشتر در ادامه به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: برای حل این بحران باید در مقام عمل به فرمایشات رهبری عمل کرد و از شعار دوری کرد.

وی حل مشکلات اقتصادی را حمایت از کالای ایرانی خواند و افزود: تحقق این مهم نیاز به مدیریت صحیح، انقلابی و جهادی است، باید مؤلفه های حمایت از کالای ایرانی را پیدا کرد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا، تولید کالای با کیفیت، بهره مندی از ظرفیت های داخلی، تکیه بر نیروی جوان، افزایش تولیدات داخلی و قابل رقابت با کالای خارجی و کاهش قیمت ها از جمله مؤلفه های مهمی است که نیازمند مدیریت و برنامه ریزی است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات