۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۶۹۰۹۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

قوه قضائیه برای مبارزه با فساد به‌صورت انقلابی عمل کند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دستگاه قضایی باید در راستای مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی و رواج عدالت در جامعه فعالیت انقلابی و جهادی داشته باشد.
حجت الاسلام یعقوبی- نماز جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت فرارسیدن هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: مردم باید در برابر هجمه دشمنان و بدخواهان به قوه قضاییه، از دستگاه قضایی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است، اضافه کرد: دستگاه قضایی باید در راستای مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی و رواج عدالت در جامعه فعالیت انقلابی و جهادی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند دستگاه قضایی باید عادلانه، انقلابی و دقیق عمل کند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: البته باید بپذیریم که میزان پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی به هیچ عنوان شایسته جامعه اسلامی نیست؛ زیرا بسیاری از وقایع و تنش‌های جامعه با گذشت و کدخدا منشی حل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز اصناف، اظهار کرد: بازاریان و صاحبان صنوف مختلف قبل از انقلاب اسلامی با بصیرت و دشمن‌شناسی در برابر خواسته‌های دشمنان مقاومت کردند و امروز هم نقش ویژه‌ای در گذر از مشکلات اقتصادی و معیشتی و تحریم‌های دشمنان دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به رسالت خطیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان مجلس به‌عنوان عصاره فضائل ملت باید دارای بصیرت، ولایت مداری عملی، دشمن‌شناسی و مقاومت محکم در برابر دشمنان باشند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات