۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۶۹۰۸۰
آیت الله طبرسی مطرح کرد؛

برخی همچنان به دنبال خوش خدمتی به آمریکا هستند| ذلت و خواری، نتیجه مذاکره با دشمن

امام جمعه ساری با اشاره به چهار دهه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران، مذاکره با این کشور مستکبر را بسیار سادلوحانه دانست و گفت: این کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به چهار دهه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران، مذاکره با این کشور مستکبر را بسیار سادلوحانه دانست و گفت: این کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود به نامه صد نفر شبه روشن فکر در خصوص مذاکره با آمریکا اشاره کرد و افزود: این حرف آنها مشخص نیست با چه هدفی است شاید به دنبال خوش خدمتی با آمریکا هستند و این فکرای تاریک به درد ملت ایران نمی خورد.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنی آمریکا با ملت ایران کاملاً واضح و روشن است، افزود: در چهار دهه عملکرد آمریکا در برابر ایران اسلامی، چیزی جز شرارت، دشمنی و توطئه علیه این ملت دیده نمی شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دشمنی آمریکا با ملت ایران را یک دشمنی ریشه ای دانست و با بیان این که دولتمردان آمریکایی به چیزی جز براندازی این انقلاب و نظام راضی نمی شوند، خاطرنشان کرد: نباید فریب ژست های دروغین و فرینده مقامات آمریکایی ها را خورد.

آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکایی ها در حالی خود را دوست ملت ایران معرفی می کنند که در چهار دهه اخیر همه تحریم ها و فشارهای آنها اثر مستقیمی بر زندگی مردم کشورمان داشته است، بیان داشت: آمریکایی ها همواره پی منافع نا مشروع خود در برابر ملت ها بودند و در حال حاضر نیز همین گونه است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه در حالی عده ای در داخل دم از مذاکره با آمریکا می زنند که دولتمردان آمریکایی در سال های اخیر شدید ترین تحریم ها و فشارها را علیه ملت ایران انجام دادند، خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا نتیجه ای جز ذلت و خواری برای یک ملت نخواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که باید با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاد و از حقوق به حق خود دفاع کنیم، تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان انقلاب تنها راه شکست بدخواهان و مستکبران است.

آیت الله طبرسی با بیان این که بدعهدی و فریبکاری آمریکایی ها در جریان برجام به وضوح ثابت شد، بیان داشت: در جریان مذاکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نسبت به بدعهدی آمریکایی ها هشدار داده بودند اما متأسفانه برخی همچنان در آن مقطع تأکید بر ادامه مذاکره داشتند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که مذاکره با آمریکا هیچ دردی را دوا نمی کند، بیان داشت: آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران اسلامی است و در چهار دهه اخیر همه توان منطقه ای و بین المللی خود را برای تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی به کار گرفته است.

آیت الله طبرسی به شکست های متعدد آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که رییس جمهور فعلی آمریکا اعتراف کرده که این کشور میلیارد دلار در این منطقه هزینه کرده اما نتیجه به دست نیاورده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز حضور این کشور در منطقه نتیجه ای جز شکست و رسوایی برای این کشور نخواهد داشت.

امام جمعه ساری با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که با وجود همه تحریم ها و فشارهای ظالمانه آنها این ملت زنده و پویا در مسیر انقلاب حرکت می کنند، بیان داشت: پشتیبانی و حمایت ملت از انقلاب و نظام اسلامی لحظه ای ترک نخواهد شد.

وی همچنین به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان رهنمودهای مهم رهبری را فراموش نکنند و فرصت مغتنمی که برای نماینگان ایجاد شده است را مورد غفلت قرار ندهند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به تذکر مقام معظم رهبری در خصوص معاهده اف ای تی اف اشاره کرد و اظهار داشت: تن دادن به این معاهده یعنی نباید سلاح جنگی داشته باشیم و همه چیز را از ما می گیرند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که یکی از مهم ترین نیازهای کشور وحدت و همبستگی داخلی است، افزود: دشمن تلاش می کند با عملیات روانی و تبلیغات نادرست وحدت ملی را خدشه دار کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم و مسؤولان از هر اقدامی که موجب خدشه دار شدن وحدت ملی می شود به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: تفرقه و اختلاف تنها مسیر را برای نفوذ و توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی فراهم می کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت توجه مسؤولان به ظرفیت های داخلی به منظور حل مشکلات اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: برجام و تعهدات بی پشتوانه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی باید تجربه خوبی برای مسؤولان باشد تا از این پس به وعده های نسیه این کشورهای غربی دل نبندند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات