۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۶۹۰۷۴

برگزاری مراسم بزرگداشت آ‌یت الله ایمانی با حضور مراجع و علما

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله ایمانی از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی و با حضور مراجع و علما در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.
آیت الله ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم آیت الله ایمانی از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی و با حضور مراجع و علما در مدرسه امیرالمؤمنین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم افزون بر حضرت آیت الله مکارم شیرازی، حضرت آیت الله سبحانی و نمایندگانی از بیوت مراجع حضور داشتند.

همچنین آیات مرتضی مقتدایی، محمود عبداللهی، محسن فقیهی، محمدجواد فاضل لنکرانی،  حسن ممدوحی، حسینی شاهرودی، حجج اسلام والمسلمین رفعتی و آشتیانی و اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم حضور داشتند.

حاضران در این مراسم بزرگداشت با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم آیت الله ایمانی را گرامی داشتند و برای نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس غفران الهی و علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این مراسم حجت الاسلام حدائق عضو جامعه روحانیت شیراز به ایراد سخن پرداخت و تأکید کرد: یکی از شگردهای امروز استکبار این است که در ارتباط بین مردم و روحانیت شکاف ایجاد کند و از این طریق به جامعه ضربه بزند.

حجت الاسلام حدائق رمز موفقیت یک عالم دینی و مبلغ را داشتن تقوا و اخلاص دانست و ابراز داشت: نزول رحمت الهی و گشایش اقتصادی در گرو رعایت تقوا در جامعه است، تمام نابسامانی های اقتصادی و اجتمای ریشه در نابسامانی های اخلاقی و تقوایی دارد.

وی عنوان کرد: اگر مسؤولان برای تقویت فکر، اخلاق، اندیشه و معنویت در جامعه سرمایه گذاری کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و آثار آن در جامعه دیده می شود.

عضو جامعه روحانیت شیراز با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله ایمانی اضافه کرد: مرحوم آیت الله ایمانی از محضر بزرگان بهره گرفت و خدمات بسیار مهمی ارائه کرد، ایشان شخصیتی مخلص و دغدغه مند بود که خدمت به مردم را اصل می دانست؛ آیت الله ایمانی شخصیتی متواضع، با اخلاق، صبور، توانان و منظم بود./1323/

ارسال نظرات