۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۶۹۰۵۲
حجت الاسلام سالک:

ضعف تیم اقتصادی دولت سبب فشار بر مردم شده است

عضو جامعه روحانیت مبارز تیم اقتصادی دولت را دارای نظرهای متفرق دانست و ضعف تیم اقتصادی دولت را سبب فشار بر مردم عنوان کرد.
حجت الاسلام سالک

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به قاطعیت نداشتن دولتمردان در مسائل اقتصادی گفت: ما معتقد هستیم که مدیریت اقتصادی در کشور ضعیف است و تیم اقتصاد دولت دارای نگاه‌های متفرقی هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: افرادی را در تیم اقتصادی دولت داشتیم که با بالا رفتن قیمت ارز تا هشت هزار تومان هم مشکلی نداشتند، برخی هم مخالف بودند، این اختلاف نظر در تیم اقتصادی دولت، ضعف مدیریت اقتصادی در کشور و توجه نکردن به 24 سیاست اقتصاد مقاومتی منجر به این مسائل می‌شود.

وی بالا بودن نقدینگی در کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: آقایان تازه به این نتیجه رسیده‌اند که از مردم دعوت کنند ظرفیت‌های مالیشان را به تولید بیاورند و در نفت، گاز و امثال این‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

حجت‌الاسلام احمد سالک در بیان شاهدی بر تأثیرات مثبت ورود نقدینگی به بخش تولید اظهار داشت: در روزهای گذشته بورس رشد پیدا کرده است یعنی از ظرفیت‌های داخلی می‌توان استفاده کرد؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب هم مدام بر این مسأله تکیه دارند، ولی آقایان فکر می‌کنند که برجام اقتصاد را حل می‌کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان اظهار داشت: برجام مسائل را حل نمی‌کند، آن‌ها دشمن هستند؛ این سخن به این معنا نیست که ما با دنیا قطع رابطه کنیم؛ این معنایش این است که با سران سلطه جهانی باید قطع رابطه کرد./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات