۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۸
کد خبر: ۵۶۹۰۵۰
آیت الله یزدی:

رسانه ملی مبتنی بر احکام شرعی بر اساس شرایط زمان عمل کند

رییس جامعه مدرسین نقش صدا وسیما درشرایط كنونی را بسیار اثرگذار دانست و گفت: باید دراین شرایط كه همه چیز به روز و ساعت تغییر می كند خودتان را با رعایت مقررات شرعی با شرایط مكانی و زمانی تطبیق دهید.
آیت الله یزدی در دیدار علی عسکری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محمدی یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با رییس و جمعی از معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی با تاكید براینكه درجامعه اسلامی كاررسانه فراگیری چون صدا وسیما بسیارسنگین است گفت: برچنین رسانه ای كه این قدر دیده و شنیده می شود واجب است كه بر قطعیات اسلام محكم باشد.

وی افزود: برمن و شما واجب است كه در قطعیات اسلام هیچ گونه شك و شبهه ای نداشته و دراین زمینه مراقبت جدی داشته باشیم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نقش صدا وسیما درشرایط كنونی را بسیار اثرگذار توصیف و تصریح كرد: شما باید دراین شرایط كه همه چیز به روز و ساعت تغییر می كند خودتان را با رعایت مقررات شرعی با شریط مكانی و زمانی تطبیق دهید تا بتوانید در مسیر درست حركت كنید.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) كه صدا وسیما را دانشگاه عمومی توصیف كردند، اظهار داشت: با توجه به چنین جایگاهی باید بسیار مراقبت كنید تا آنچه به مردم ارائه می دهید متناسب با اثرات دانشگاه عمومی باشد و بدانید كه شما تریبون انقلابی هستید كه معجره تاریخ نام گرفته است.

 

دراین دیدار رییس رسانه ملی نیز درگزارشی به تشریح فعالیت های سازمان صدا وسیما در بخش های مختلف پرداخت.

 

رییس سازمان صدا وسیما با بیان اینكه تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا نقش خود را ایفا كنیم گفت : همه تلاش دشمن این است كه مرجعیت رسانه ای سازمان صدا وسیما را كم رنگ كند اما به لطف خداوند متعال و تلاش همكاران اجازه این كار را نداده ایم و استقبال مردم از برنامه های ما در نوروز و رمضان یكی از نشانه های اثرگذاری رسانه ملی است.

وی افزود: مهم ترین اولویت رسانه ای ما بسط و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی وحركت در مسیر ولایت فقیه است.

علی عسكری با تاكید براینكه خود واقفیم كه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت : تمام تلاش ما این است تا بتوانیم هم درمسیر فرهنگ اسلامی مان حركت كنیم و هم رضایت مخاطبان را بدست آوریم./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات