۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
کد خبر: ۵۶۹۰۴۷
آیت الله علوی گرگانی:

وحدت و انسجام داشته باشيم دشمن هیچ کاری از پیش نمی برد

حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی با اشاره به دشمنی های اخیر آمریكا و هم پیمانان آن تأکید کرد: اگر همه در كنار هم، وحدت و انسجام داشته باشیم دشمن هیچ كاری نمی تواند انجام دهد.
آیت الله علوی گرگانی و علی عسکری

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار رییس و مدیران سازمان صداوسیما با اشاره به دشمنی های اخیر آمریكا و هم پیمانان آن گفت: اگر همه در كنار هم، وحدت و انسجام داشته باشیم دشمن هیچ كاری نمی تواند انجام دهد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینكه دشمنی آمریكا و رژیم صهیونیستی و دیگر هم پیمانان آنها تمامی نداشته و ندارد تصریح كرد: آنها هرآنچه در چنته داشته اند رو كرده اند و بیش از این زورشان نمی رسد و ما باید با انسجام و همدلی مقاومت كنیم.

وی خواستار توجه ویژه و بیش از پیش  رسانه ملی به شعائر اسلامی شد و افزود: صدا و سیما به عنوان یك دانشگاه عمومی باید تقویت ولایت فقیه را در اولویت كاری خود قرار دهد. 

حضرت آیت الله علوی گرگانی برخی انتقادات و نظرات مراجع و علما درباره برنامه های صدا و سیما را مشفقانه و برای كمك به مدیریت رسانه ملی دانست و افزود :ما صدا و سیما و مدیریت آن را آگاه به مسائل روز و حساس به مسائل دینی و شرعی می دانیم و امیدواریم همواره به حدود شرعی و اخلاقی توجه ویژه داشته باشد.

وی همچنین برخی نقطه نظرات خود درباره بعضی برنامه های صدا و سیما را خطاب به رییس رسانه ملی بیان كرد.

در این دیدار علی عسكری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه ملی گفت :ما در یك جنگ نابرابر رسانه ای قرار داریم و با تمام توان تلاش می كنیم از دین، انقلاب و فرهنگ و هویت خود دفاع كنیم.

رییس رسانه ملی از آیت الله علوی گرگانی درخواست كرد برای موفقیت همكاران صدا و سیما دعا كند./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات