۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۶۹۰۱۰
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

مسؤولان صدای مردم را شنیده و کاستی‌ها را برطرف کنند | برخی با حاشیه‌سازی و فرافکنی ضعف خود را پنهان می کنند

نماینده خبرگان تأکید کرد: افرادی در کشور وجود دارند که در خدمت به مردم عاجز و ناتوان بوده و به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند، از این رو تلاش می‌کند تا با حاشیه‌سازی و فرافکنی ضعف کاری خود را پنهان کنند.
آیت الله توکل  آیت الله توکل

آیتالله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: متأسفانه برخی که از انقلاب خسته شدهاند، طوری رفتار میکنند که گویی مردم از انقلاب خسته شدهاند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: افرادی در کشور وجود دارند که در خدمت به مردم عاجز و ناتوان بوده و به وعدههای خود عمل نکردهاند، از این رو تلاش میکند تا با حاشیهسازی و فرافکنی ضعف کاری خود را پنهان کنند.

وی اظهار داشت: راهپیماییهای مختلف از جمله 22 بهمن و روز جهانی قدس نشان داد که ملت شریف ایران علاوه بر آن که از انقلاب خسته نشدهاند، بلکه روز به روز نسبت به حفظ و پاسداری از ارزشهای اسلامی و آرمانهای انقلاب مصممتر میشوند.

نماینده خبرگان رهبری ابراز داشت:همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودهاند؛ آینده انقلاب بسیار روشن است. جوانان امروز کشور بسیار پرشورتر از جوانان چند دهه گذشته به پاسداری از انقلاب میپردازند.

وی با بیان این که توطئههای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دشمن در کشور برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است، تصریح کرد: مردم و مسؤولان باید در برابر چنین توطئههایی هوشیار بوده و نقشه شوم دشمنان را خنثی کنند.

آیت‌الله توکل با بیان این که هر طبیبی در وهله نخست ریشه بیماری را شناسایی کرده و سپس به دنبال درمان آن می‌رود، عنوان کرد: قوای سه گانه به ویژه دولت وظیفه دارند صدای مردم را شنیده و به سرعت نسبت به رفع کاستی‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: بیماری امروز کشور اقتصادی است، بنابراین مسؤولان باید از مرحله شعار بالاتر رفته و با عمل به جنگ با مشکلات بروند تا در حدتوان فشار مشکلات اقتصادی از دوش مردم برداشته شود.   

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر مردم ببینند که مسؤولان در حال انجام وظایف خود بوده و نهایت تلاش خود را برای حل معضلهای کشور انجام میدهند، نسبت به آنها رضایت خواهند داشت.

وی با بیان این که فریاد مردم به سبب تبعیض در امور کشور است، گفت: مسؤولان امروز کشور درد جامعه را به خوبی دیده و شناسایی کردهاند اما به دنبال درمان صحیحی نرفتهاند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام در جامعه، اظهار داشت: کسانی که صرفاً به دنبال منافع سیاسی، حزبی و جناحی خود هستند، در حقیقت به تحقق نقشههای دشمن کمک میکنند؛ این اشخاص با مردم و انقلاب اسلامی همراه نیستند و همانطور که پیش از این هم بیان شد، چنین افرادی صرفاً در حال شعار دادن بوده و مرد اقدام و عمل نیستند.

وی ابراز داشت: پیروزی انقلابهای اسلامی در گرو دو محور اعتماد به خدا و وحدت کلمه است، تحقق وحدت نیازمند تدبیر، همت و درد دین است. اگر رهبر معظم انقلاب بر وحدت و انسجام میان مسؤولان تأکید دارند، برای آن است که مشکلات بزرگ با همدلی و همراهی قابل حل است./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات