۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۶۸۹۸۱

طرح تابستانی طلاب مدارس علمیه آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی نام نویسی از علاقه‌مندان به حضور در طرح تابستانی طلاب مدارس علمیه استان را آغاز کرد.
تابستان فصل تفریح و ترفیع

حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از آغاز نام‌نویسی علاقه‌مندان برای شرکت در طرح تابستانی طلاب علوم دینی استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با سه محور آموزشی، قرآنی، تفریحی و سیاحتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرکز با همکاری نهادهای مرتبط حوزوی استان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآنی، ورزشی و آموزشی ویژه خانواده طلاب و روحانیان کرده است که عموم طلاب مدارس علمیه آذربایجان‌شرقی می توانند تا هفتم تیر ماه سال جاری با مراجعه به مرکز خدمات و یا تماس با کارشناسان مربوطه نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: متقاضیان برای نام‌نویسی به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 0415237222-04135237417 داخلی 102 و 105 تماس بگیرید، با این توضیح که هیچ محدودیتی در تعداد پذیرش وجود ندارد.

وی یادآور شد: دوره‌های آموزشی طرح تابستانی شامل قرآنی(روخوانی و روان‌خوانی، تربیت مربی قران، تربیت معلم قرآن)، آموزشی (مشاوره «فرزند پروری، مهرورزی و ...»، رسانه «سواد رسانه ای، تدوین، میکس و ...»، فنی و حرفه‌ای «خیاطی، آشپزی و ...»، کارآفرینی «تکنسین داروخانه، فوریت های پزشکی و ...»، بهداشت و ارتقای سلامت خواهد بود.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: بخش ورزشی طرح زیر شامل آموزش رشته های شنا، تیر و کمان، تیراندازی و ...، کوهپیمایی و پیاده‌روی، جشنواره فرهنگی و ورزشی خواهد بود، در بخش تفریحی و سیاحتی نیز اردوها و بازدیدهای استانی پیش بینی شده است.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری آزمون نهایی دوره‌های قرآنی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی به مدت سه روز با حضور 70 نفر از دانش‌پژوهان خبر داد و اظهار داشت: این آزمون‌ها پس از پایان دو دوره عمومی و تخصصی از سوی دارالقرآن برای اهدای گواهی‌نامه پایان دوره برگزار می‌شود.

به گفته وی دوره‌های آموزش قران کریم شامل دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم، ویژه همسر و فرزندان طلاب و روحانیان با تدریس اساتید مجرب دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی از زمستان سال گذشته به همت معاونت فرهنگی مرکز خدمات استان برگزار شده است./935/ت303/ب1

ارسال نظرات